yaseminkale

>amigurui viking kızı

Posted on: Kasım 22, 2009

>

elamın elinden alabilirsem ayakkabılarını giydirip çantasını takıp foto çekeceğim ama ne mümkün vermiyor uymasını beklemek gerek 🙂
amigurumi nedir?
Amigurumi, Japon kökenli bir kelime olup Ami (tığ veya şiş ile yapılmış) ve nuigurumi (içi doldurulmuş oyuncak ) kelimelerinden türeyen örgü ören bayanların da iyi bildiği sık iğne tekniğinin oyuncağa uyarlanmış halidir.
Türk elişi sanatlarında kullanılan sık iğne amigurumideki en önemli teknikdir. Kullanılan malzemeler ise tığ, ip ve güvenlik kilitli amigurumi gözlerdir. Amigurumi gözlerinin en önemli özelliği ise takıldıkları yerden bir daha asla çıkmamaları ve %100 güvenilir olmalarıdır. bu gözleri yaseminkale20@gmail.com a mail atarak ulaşabilirsiniz…
9 Yanıt to ">amigurui viking kızı"

>ellerine sağlık canım.çok güzel olmuş. biz bekleriz merak etme tek prenses kızmasın:))))sevgiler canım

>canım ellerine saglık iyi günlerde oynasın kızın

>uğur böceğine geldim diye yorum yazmışsın 🙂 ben onu çok beğendiğim için koydum profilime ellerine sağlık çokda güzel bi steden almıştım..ayrıca oyuncak örgülerine bayılıyorum harikasın arkadaşım.. ayrıcada ayakkabılara bir an önce sağlıklı bi şkilde ulaşman dileğiyle bilirim miniklerimiz biraz haylaz olurlar hevesi gçince bırakır nasıl olsa az sabret 🙂

>şulecim ellerine sağlık bende tam bloğumu açtım yeni eklenen bir şey varmı diye bakarken viking kızı gördüm(viki yani) çok güzel olmuş kolay gelsin

>yasemincim bebiş çok güzel olmuş eline sağlık dolu dolu görünüyor. bu arada http://www.yumakyumak.com adresine gelip mail adresini ve adını yazan herkes üye olabiliyor kısacık…sonrasında yazı ekle butonuna basıp aynen boşlukları dolduracaklar blog yazı ekler gibi canlarım benimmmm….haydi bekliyoruz.

>çok şirin olmuşş

>evet yasemin benim uzun kulak farklı oldu sök yap sök yap öldüm 3 yumak ip yedi çok az birşey arttı nasıl başardıysam 🙂

>anaaaa yasemin ben bunu daha yeni gordum ya ne tatli, su bunlar da ilginizi cekebilir var ya, iste ilgimi cekti bende baktim ve cok sevdim:)

Bir Cevap Yazın

  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
