yaseminkale

>amigurumi pufff

Posted on: Ocak 17, 2010

>


kocaman bir uğur böcüğüüüü……….
yanındaki minicik değil anlaşılan
yoğun istek üzerine bu pufff un farklı rengini yapıp yapılışı buradan paylaşacağım eee tabiii ki biraz zamana ihtiyacım var 🙂

Reklamlar

9 Yanıt to ">amigurumi pufff"

>bayildim, cok guzeller..ellerine saglik…buyuk olan cocuklarin oturabilecegi kadar buyuk mu cidden??ayy zor olmustur dimi ama…

>evet ayşe'ciğim baya büyükk ama çok severek yaptım hatta bi zaman bulsamda hemen bi tane daha yapsam :)..çok tşk ederim

>olsa olsa yaseminle ela.bayıldım kalpli antenlerine.harikasın…

>dimi yaa semram biri ben biri kızım :))

>benim oğlan ordan oraya atıp bozmaza örgüsünü böyle puflardan örmek isterim ama bırakmaz:)canım burdan devam edeceksin sanırım bende blogcuya eklemiyorum artık sadece blogspottan devam edecem.

>evet burdan devam edeceğim artık, blogcu bir açılıyo bir açılmıyo :(bu arada bu böcüklerim mimarı sensin :)))

>Süper olmuş bunlar, antenleri bile var 🙂

>Çok güzel olmuş, emeğinize sağlık.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s


  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
%d blogcu bunu beğendi: