yaseminkale

>örgü oyuncak edi

Posted on: Ocak 17, 2010

>edi kapatmış gözlerini 10 a kadar sayıyoo

her zaman ki gibi neşeli sevimli

önüm,arkam,sağım,solum,sobeeee

eeee büdü nerde?!…

Reklamlar

8 Yanıt to ">örgü oyuncak edi"

>cok guzel olmus bu edi, ellerine saglik…cidden ama eee hani ama buduu??

>büdü kızgın kızıgın bizi bekliyo….

>çok tatlı olmuş, elinize sağlık:) bazen ben de böyle heveslenip yapayım diyorum, sonra vakit yokluğundan yapamıyorum. allahtan muji var da böyle güzel oyuncakları alaibliyorum oradan:) gerçi kısıtlı oyuncak skalası ama genel olarak da bi annenin işine yarayacak çok fazla ürün var:)

>sevgili kalaylama; mujiye baktım örgü oyuncak yok ama bence bir tane denemelisin ardı gelecektir.

>çok güzel olmuş

>hehehe harika olmuş ama eksik aşkım ya büdü yok :)))) süpersin yasemin aştın sen bu işi bak kesinlikle kitap çıkar araştır bi yayın eviyle falan anlaş yani süper kazanırsın söylemedi deme 🙂

>ada ve deniz çok tşk ederim :)zehra ayy büdü senin aşkın mı canımcım. canım yakında güzel süprizler var merak etme

>Wonderful works, congratulations…

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s


  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
%d blogcu bunu beğendi: