yaseminkale

>bowling penguşları ve yapılışı

Posted on: Ocak 19, 2010

>



2 Yanıt to ">bowling penguşları ve yapılışı"

>waaww ben görmemiştim bu bowling penguşları..çok güzel olmus…ayrıca paylaşımın içinde çok teşekkür ederim, eminim birçok kişinin çok işine yarayacak anlatımın…

>teşekkür ederim ayşecim:))

Bir Cevap Yazın

  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
