yaseminkale

>örgü oyuncak piglet

Posted on: Şubat 4, 2010

>

14 Yanıt to ">örgü oyuncak piglet"

>Harika şeyler yapmışsın canım.amigurimide acemiliğim çok ama kızım beğeniyor:)) yeter değilmi..bereketli satışlardiliyorum canım..

>Çok güzel olmuş canım:)ellerine emeğine sağlık..şansı bol olsun..sevgiler..

>yasemincim seriyi tamamlamış görünüyorsun…ben henüz şu ayıyı bile yapamadım. oradaki sayıları bir türlü çözemiyorum.sende olan sayılar varsa bana acil yollar mısın? yaş günü hediyesi olarak öreceğim bizim yeğene…

>aslım ben pooh, bugs ve tweeyt yi ördüğümde bilmiyorumki bu işim sayıları olduğunu piglet te biliyordum ama oda sayıyla değil canım sevgiyle örülmüştü :)))

>çok şirin olmuş eline sağlık yasemincim.sana bahsettiğim titanyum kursu yarın başlıyor.gitmek istersen ulu çarşı da boncukcum mağazanın adı.sahibi ismail gün.kurs ücretsiz tek şart malzemeyi oradan temin etmen.ben bu c.tesi gelemiyorum inşallah daha sonraki haftalarda gidicem.sevgiler.

>ellerine sağlık yasemincim çok güzel olmuş.

>Canım zahter hakkındaki yoruma teşekkür ederim.Domatesli yeme şeklini bana tekrar anlatırsan çok sevinirim.Sevgi ve saygılarrr.Bu arada ellerine sağlık çok hoş ve eğlenceli birşey olmuşşş.

>canım yaa ne kadar uzmanlastın eline saglık ben hala hayvan oremiyorum

>yaseminciğim,diğerleri gibi piglette çok şeker ve de muntazam olmuş, ellerine sağlık..öptüm çok:))

>saol ayeşecim çok tşk ederim

>merhabalar canım..hayırlı cumalar.

>canım arkadaşım çok güzel olmuşşşşşşş eline sağlık.hayatım unutkanlık başladı kadın olmak sitesinin şimdiki adresi neydi?bana yazaqrmısın

>oyuncak perim ellerine sağlık hepsi birarada çok şeker görünüyorlar. kucak dolusu sevgiler sana ve miniş fıstığa

>Canımın içi selamlar,epeydir yoktum buralarda :)) Ama yüzümün akıyla bitirdim çok şükür.Bundan sonra daha rahatım.Canım benim harika şeyler yapmışsın bitanem,ellerine emeğine sağlık.5 çayına ne zaman istrsen gel canım,başımın üzerinde yerin var.Amaa gelirken piglet,winy ve pooh getir 🙂 Öptüm kocaman.

Bir Cevap Yazın

  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
