yaseminkale

>amigurumi south park karakterleri

Posted on: Şubat 24, 2010

>



12 cm boylarında 4 karakter… 6 mm gözleri nako vizon iplikleri ile aramıza katıldılar….
yeni maceralar için yeni evlerine gitmek istiyorlar.. bu tam benlik diyorsanız lüften pasajıma buyrun

8 Yanıt to ">amigurumi south park karakterleri"

>40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi south park.. ellerine sağlık. bol kazaçlar

>çook güzelleeeer…süpersin yaaa…

>bencede süpersiniz,genelde yapılmamış şeyler geliyo aklınıza,kayyu,rozi.el emeği bu olsa gerek.tebrikler.

>ellerine saglık canım benim yine süpersin 🙂

>şimdi açabildim son sayfayı.yine bir sorun var.anlamadım bu işi.galiba benim bilg.kafayı yedi.inanılmaz güzel olmuşlar.bende mi yapsam acaba….bayıldım.sen bu işin ustasısı artık şekerim.eline sağlık.şimdi biraz dinlen canımın içi.öpüyorum

>Bugün ellerini semaya gönlünü Mevlaya aç, bugün günahlardan olabildiğince kaç, bugün en gizli incilerini onun için saç çünkü bugün kandil, kandilin mübarek olsun.

>canımsın ellerıne saglık boll kazanclar

>yasmin bunlar çok şeker olmuş.bu işi severek yaptığın ördüğün oyuncaklardan bize yansıyo

Bir Cevap Yazın

  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
