yaseminkale

>mutlu çocuklar dilara&büşra

Posted on: Şubat 27, 2010

> Denizli Belediyesi tarafından düzenlenen El işi pazarında yeni oyuncaklarım pembiş maymun ve minik tweety yerini almıştı taaa ki iki kuzen onları görene kadar

“her çocuğun en  az bir tane örgü oyuncağı olmalı ” değil mi??

bir ara objektifime bu şekilde yakalandı 2 kuzen zom yaparak ölümsüzleşti mutlulukları…

verda ve arda ya da başlık vesilesi ile kocaman öpücükler gönderiyorum

6 Yanıt to ">mutlu çocuklar dilara&büşra"

>çok başarılısın .tebrik ederim

>çok başarılısın . tebrik ederim

>dünyanın en güzel anlamıdır çocuk sevindirmek bunu başardığın için seni tebrik ederim ne güzel gülüyorlar işte sözün bittiği andır çocukların mutluluğu inanılırki çocuk sevindirenlerin sıkıntıları en kısa zamanda dağılırmış üzüntü hiçuğrramak istemezmiş böyle insanalara sen bunu başardın yasemin dilerim bu içindeki ışık hiç sönmesinbaşarıların devamını dilerim canım fedai28 öptüm

>objektifr güzel yakalanmışlar..yaptıklarında çok cici

>hem kızlar hem gurumiler süper

>ya ne kadar güzeller.sizi son zamanlarda heycanla takip ediyorum bu sefer ne çıkacak karşıma diye.her seferinde şaşırıp kalıyorum.kuzenlerin sevinci çok tatlı,pembe maymuna bayıldım,çok tatlı…

Bir Cevap Yazın

  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
