yaseminkale

>hürriyet+nako ve biz

Posted on: Mart 4, 2010

>
sevimlioyuncaklar ile nako örgü festivali için hazırladığımız “pamuk prenses ve 7 cücelerin” yapım aşamaları sadece 29 kuponla … :)… bu fırsat kaçar mı

12 Yanıt to ">hürriyet+nako ve biz"

>kamaz kaçarmı yakalarız biz onu merak etme,bol sans,not;msn de diyceklerim var selmlar

>Ne kadar güzel, hemen bakkala telefon edeyim ayırsın.Yetenek kaç kupona :)))))))))))

>çok hoş,gerçekden.tebrikler

>ne güzel canım tebrik ederim.

>canım sen bitanesin ya hadi bol şans çiçeğim bu arada eti cine nede bittim ben yaw

>İşte budur yanii… Ne mdenebilirki Bu alemde çok iyisiniz başarılarınızın devamını dilerim

>Yakışır 🙂 Tebrikler Yasemin ama kuponla olacak iş değil birazda yeteneklerinden alsak..

>gercekten sızın adınıza cok mutlu oldum yasemıncım ulku hanımada yazdım :))

>tek kelimeyle harika bunlar arkadaşım ellerin dert görmesin

>yasemın bu olaya cok sevındım canım ınsallah bu ıslerı ılerletırsın daha genclık senın ıcın cok sevındım bende yaptıklarımı satmak ıstıyorumda nasıl yapacam bılemıyorum senın telasın bıtınce bı konusuruz tamammı canım basarılar

>Yasemiiin harika bir haber bu..tebrik ederim tekrar arkadasim…tekrar dedim, conku ben yorum yazdigimi saniyordum, simdi yazmadigimi gorunce sasirdim…Canim gercekten cok sevindim, tebrik ederim sizi…ellerinize ve emeinize saglik…super yaaa…

>yaseminim senin ve ülkü hanımın adına çok sevindim ardı gelen olsun canım 🙂

Bir Cevap Yazın

  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
