yaseminkale

>örgü oyuncak ETİ CİN2

Posted on: Mart 4, 2010

>

eticin 2 evet bu 2. yapılışları ayrıntılı olarak fotolandı… tek tek ilmek ilmek yazıldı…
eti cinimiz 30 mm lik kocaman oynar vidalı gözleri ile sıcacık gülümsüyor bize…

6 Yanıt to ">örgü oyuncak ETİ CİN2"

>cok sırın olmus yasemın pabuclarına bayıldım :))

>slm canım ellerine sağlık çok sevimli olmuş gözler muhteşem gel beni ısır diyo:))

>slm canım ellerine sağlık çok sevimli olmuş gözler muhteşem gel beni ısır diyo:))

>siz kesinlikle bir kurs açın,ne ilginç fikirler var sizde,sadece örmek değil sizde yaratıcılık da bi yetenek:)))))))))))

>Güzel olmuş elinize sağlık,Amigurumiye yeni başladım fakat nasıl ve hangi tarzda ilerleyeceğimi bilemiyorum. Daha önceki bölümlerinizdende takip ettiğim üzere siz yazarak,sayarak değil sevgiyle örüyorum diyordunuz. bende yapabilirim üretebilirim diye sevinmiştim. şimdi ise bu oyuncagı yazarak ördüm diye acıklama yapıyorsunuz. Hangi yoldan gidiyorsunuz anlayamadım.Teşekkürler

>sevgili adsız… tabiki yapabilirsin ben bunu yaparken sayılarını yazdım. bol bol foto çektim demek istedim herhangi bir yerden alıntı değil… tamamen kendime ait… geçen yaz eticini sayılarını isteyen çok olmuştu.. sayııla değil sevgiyle ördüğüm bi oyuncakda eticin… ama tek bir farkla yapım aşamaları kayıtlı tarafımdan kayıt altına alındı :)..

Bir Yanıt Bırakın

  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
