yaseminkale

>örgü oyuncak uzun kulak

Posted on: Mart 13, 2010

>


picasada gördüğüm an aşık oldum uzun kulağa…şimdiye kadar kaç tane ördüğümü hatırlamıyorum… peki bunun ne ayrıcalığı varki burada sergileniyor?… pembiş beni hem çok zorlayan hemde çok mutlu eden olması sebebiyle buradaki yerini aldı.

8 Yanıt to ">örgü oyuncak uzun kulak"

>Canım ellerine sağlık sayfanı herzaman zevkle geziyorum.İşlerin o kadar güzelki herzaman devamını dılıyorum bızı bu güzelliklerden mahrum bırakma arkadasım.Sevgilerimi gönderiyorum…

>ÇOK ŞİRİN HER RENGİ AYRI BİR GÜZEL OLUYOR BU TAVŞANIN.YAPILIŞINI YAYINLIYCAKTINIZ SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM.ELİNİZE EMEĞİNİZE SAĞLIK.AHSEN25

>ellerine sağlık çok güzel olmuş arkadaşım..Her yaptığın da bir başka güzel oluyor hani :)sevgiyle kal..

>herzamanki gibi çok güzel,senin uzun kulaklar nedense bi başka güzel oluyor bütün yapılmışlardan:) -şirin-

>Çok güzel bayıldım! ellerinize sağlık. bu arada sizi izlemeye alıyorum. sizde beni izlemeye alırsanız sevinirim… 🙂

>UZUN KULAĞA KIZLAR VE BEN BAYILDIK YAPMAK ZORMU

>qué lindo te quedó, con su trajecito y lacitos en las orejas, me encanta… besitos

>çok tatlı ya. Kızım bayılıyor böyle pembiş oyuncaklara. Blogunuzun takipçisiyim. Harika işler çıkarıyorsunuz. Ellerinize sağlık

Bir Cevap Yazın

  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
