yaseminkale

>örgü oyuncak büdü, amigurumi büdü

Posted on: Mart 23, 2010

>


edi saklambaç oynarken büdüyü arıyordu…. ve büdü geldi … şimdide büdü ediyi arıyor…amigurumi edi,büdü örgü oyuncak büdü edia

21 Yanıt to ">örgü oyuncak büdü, amigurumi büdü"

>Yorumunuz için teşekkür ederim yasemin hanım, bende pasajda görmüştüm ürünlerinizi çok güzeller.. Görüşmek üzere.. Sevgilerimle..

>ne çabuk seni özlicem edi ühühhüh…

>canım ya maşallah diyorum sana ne kada beceriklisin

>çok şeker olmuşş :))))) eline sağlık sanki ben bunu rüyamda gördüm :=))))))

>amannn ne güzel olmuş bu büdü böyle eline sağlık canım.

>PRECIOSO lastima que no tenga graficos saludos

>Hell my friend!!!! It's beautiful beautiful beautifulllllllllllll!!!!!!

>harika olmuş.bravo

>Harika! Ayyy ağıza bakk çokk şirinnn bayıldımm… Ellerine sağlık 😉

>canım herzamanki gibi harika olmuş..çok güzel işler başarıyorsun,senden bi tane daha yok:) şirin…..

>yasemin harikasın …

>yasmin harika olmuş ifadeyi çpk güzel yakalamışsın.eline sağlık

>Yasemincim çok şeker olmuş yaw büdü 🙂 ayy bayıldım valla.Süpersin canım ne diyim sana ben.Emeğine sağlık.Öpüyorum kocaman

>bu gördüğüm en güzel büdü,ellerine sağlık

>Yaseminciğim istek alıyrosun dimi Şu susam sokağını tamalasan Vala edi ve büdü harika Elmo rica edeyim:) 🙂 Benimki rafa kalktı saçları çok dökülüyordu da 🙂 🙂

>hepinize çok teşekkür ederim… iyiki varsınız

>Edi bendeee 🙂

>Cok tatli olmus, cok guzel ormussun. 🙂

>çok beğendim ellerinize sağlık.yanız siperiş listesinde edi ile büdüyü göremedim.benimiçin çok anlamı var siperiş versem yaparmısınız.

>edi büdü sipariş

>adsız – yaparım tabiii yaseminkale20@gmail.com a mail atar mısın?

Bir Cevap Yazın

    • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
    • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
    • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
