yaseminkale

>örgü oyuncak melek&şeytan, amigurumi angel&devil

Posted on: Mart 26, 2010

>
ne zaman yaptığımı hatırlamıyorum ama bayaaaa oldu bu melek ve şeytanı yapalı…

pc nin göçmesi ile elveda dediğimiz bazı oyuncakları maillerime bakarken rastladım….

sipariş üzerine örülmüştü… bana kalsa melekde saç ve ağız daha bi güzel olurdu…

25 cm boyundaki melek ve şeytanda 18 mm kahve gözler kullanmıştım…

5 Yanıt to ">örgü oyuncak melek&şeytan, amigurumi angel&devil"

>ayy yasemın kım sıparış ettı bılmıyorum bu seytanı ınsallah cocuk oyuncagı olmamıstır tabıkı senın elınden cıktıgı ıcın ıkısıde sevımlı olmus

>Olá, amiga!Voltei para outra visitinha…Seu cantinho continua lindo, criativo e agradável.Bom domingo!Uma ótima semana!Beijinhos.Itabira – Brasil

>süpersin yasemincim valla ben 40 yıl düşünsem şeytan örmek aklıma gelmez :))

>çok şirin olmuşlar ellerine sağlıık:)

>sevgili yasemin kale bu melek ve şeytan çok güzel olmuşyanlız şeytanın melek kadar güzel hiç kızgınlık falan yok ifadesindebizim bildiğimiz kötü şeytanda seninki gibi olsada hiç kötülükler olmasasevgiyle kalın…

Bir Cevap Yazın

    • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
    • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
    • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
