yaseminkale

>elmo:)

Posted on: Nisan 2, 2010

>
sevgili özlem 🙂 bak burada ne var… elmomuz ilk denemelerimden… şiş ile örmüştü. hep söylüyorum ya “oyuncaklarımı yapmaya başladığım dönemde bu işin amigurumi olduğunu ve sayıları ile eşsiz oyuncaklar yapıldığını bilmiyordum” diye. elmoda onlardan biri…

Edi ve Büdünün yapılışlarına sahip olmak için azıcık beklemeli mi ne dersiniz… belki yeni bir elmo ve kurabiye canavarıda eklenebilir…

6 Yanıt to ">elmo:)"

>yasemın gercekten eskıle bakınca ne kadar ustalastıgımız anlasılıyor

>güzelim senin ilk denemelerin bile çoğu ustayım diyenlere taş çıkarır:)

>Aaaaa bu seninmiydi Yasemin görmüştüm ben bunu süpersin arkadaşım. Teşekkürler

>gulseyhan… dimi ablacım şimdi yapsam sıkiğne yaparım ağzını açık yaparım:)..şirin… çok tşk ederim canım. herkes usta oldu bi ben çırak kaldım hepde çırak kalacağım:))özlem.. yaa sırf senin için ekledim bunu:))

>AY AY AYYYY ŞİŞLE BİLE OLSA HARİKA OLMUŞ YASEMİN AMA ŞİMDİKİ DENEMEN KESİNLİKLE DAHA GÜZEL OLUCAKTIR.BUDA GÜZEL ZAMANLA EL ALIŞIYO VE GELİŞİYUO SEN YAKINDA BENİDE ÖRERSİN KIZ :)))

>saol eviminneşesiiii… 2007 yapımı bu:)) birde 2010 yapim dimi:))

Bir Cevap Yazın

  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
