yaseminkale

>karga karga gak dedi

Posted on: Nisan 8, 2010

>

cennet elması ağacımız.. bakmayın küçük olduğuna bir meyva veriyorki… ımmm kış bi daha gelsede… kargacıklar oturmuşlar dallara…

bu kargalar picasadan tarafımca görülmüş ve yapılmıştır…
yapılışıda burada…
malzeme de tercihim…
nako bonbon lüks kırmızı, kahve, pembe,sarı ve çok azda siyah
2 mm tığ…
20 mm oynar dikilebilen göz

kolay gelsin…






12 Yanıt to ">karga karga gak dedi"

>Canım, kargalar çok şirin olmuş:)masum masum bakıyorlar..Ellerine sağlık..sevgiyle kal..

>kargalara diyecek lafım yok ancak sunumda süper yaneeee…

>karga karga gak dedi çık şu dala bak dedi.Çok şekeeeerller canım ellerine sağlık.Valla çok güzel olmuşlar……sevgilerimle

>ay böyle kargaya can kurban:) bu kadar sevimliside yokdur heralde,çok güzeller canı,ellerine emeğine sağlık….renkler, gözler çok güzel olmuş….

>ellerine sağlık canım çok güzeller 🙂

>ne güzelde konmuşlar ağacın dalına çok güzeller eline sağlık

>canım benim bak geldim işte. bugün konu açanlar epeyce çokmuş bir dolaştım şöyle akşam misafirim var yam anlamıyla dolaşamadım şimdi yine bir bakıp çıkayım dedim chatboxdan sesini duydum:)))))) oyuncak perime uğrayamadım haklısın.dün tam giriyordum büyük oğluş işten geldi yemeğini yiyip o oturdu. Bu arada kargalar bunları görse dua ya dururlar rabbim birazcık renk lütfen diye:))) süper olmuşlar. kucak dolusu sevgiler canım benim

>hepinize çok çok çok teşekkür ederim:))örgüçantam … ilahi ablacım çok güldüm:)))

>Çok şirin olmuşlar, bayıldım… Ellerine sağlık. 🙂

>bu kadar mı sevimli olur bir karga yaaaaaaaaaaaa

>inci duru .. çok tşk ederimsemram… picasada gördüm yaptım canım… içim ısındı bu kargalara birden :)))

>ayy bunlardan bir tanesini benim vişne ağacına oturtmalıyım yoksa vişnelerim olunca gerçek kargalardan rahat olmuyor hepsini çalıyorlar.Biraz korkuluk görevi üstlendirmeli dimi…

Bir Cevap Yazın

    • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
    • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
    • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
