yaseminkale

>örgü oyuncak tavşan, amigurumi bunny

Posted on: Nisan 8, 2010

>
bu tavşanı nette görünce çok beğendim…
nako vizon 2,5 mm tığ ve 10,5 mm siyah göz kullandım… bu tavşanımız ve 50 cm boyunda yeni örülmüş saçları henüz tamamlanmamış olan bebeğimiz bizi bi şekilde terk ettiler… geri gelirler mi ki? bu fotoları 26/03/2010 da çekmişim… en çok hiç foto çekmedim diye üzülmüştüm:(((…

9 Yanıt to ">örgü oyuncak tavşan, amigurumi bunny"

>tavşanımızda pek güzel olmuş 🙂

>kara gözlerini sevsinler pek bi sevimli tavşan olmuş bu eline sağlık canım.

>teşekkürler :)))

>yasemincim ellerine sağlık:)çok cici bir tavşan olmuş pufidik pufidik bembeyaz bayıldım ….

>canım ellerine sağlık,çok güzel olmuş tavşan,bembeyaz,çok sevimli…

>ay ay bitmiş bizim minik tavşan,ay pek bi masum bakıyo bu hayatım,eline sağlık.

>nasil terk ettiler yaa, hayirdir kayip mi oldu yoksa? harika seyler yapiyorsun Yasemin hayranim valla sana:)

>teşekkürler kızlar…ayy evet ayşem elam sokağa çıkarken götürdü ama boş geldi.. annem bakındı biraz ama maalesefff umarım gitikkleri yerde mutludurlar..

>yerim ben onu.gerçek gibi olmuş.eline sağlık canım

Bir Cevap Yazın

    • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
    • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
    • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
