yaseminkale

>amigurumi yüzük kukla, yüzük kukla ve deli kız

Posted on: Nisan 13, 2010

>

4 limon ve 1 elma:)… tam 5 adet yüzük kukla:)

15 mm lik gözleri ile okula gittiler


ama hemen gelecekler

çok güzel oldular… sizlerde kolaylıkla yapabilirsiniz minik yürekleri sevindirebilirsiniz…

ve DeLi KıZıN çEnEsİ bi yazı yazmış başlığına “offff su pasajjj” adı vermiş… beni çok mutlu eden deli kıza buradan çok çok çok çok teşekkür ediyorum… iyiki varsın deli kız….

11 Yanıt to ">amigurumi yüzük kukla, yüzük kukla ve deli kız"

>çok güzel olmuslar elıne saglık okumadım dur okuyum delı kızı

>ayy ben tesekkur ederim..valla yasemincim sende ii ki varsın.yaptıklarına bakıp gozumu gonlumu acıorum:))ellerin dert gormeye emi:)

>çok şirin olmuşlar canım.çok beğendim.sevgiler fedai28

>çok sevimli olmuş limonların ve elman,göz takmak benim aklıma gelmezdi valla limona,çok tatlı olmuşlar,bayıldım,deli kızın yazısınıda okudum,güzel sözleri hakediyosun canım…

>çoook güzeller yaseminim.bayıldım canım.nerelerdesin ses ver….

>ellerine emeğine sağlık çok şirinler:))

>ayy bunlar çok şeker oyuncak perim. inanmıyacaksın tam sna yorum yazmaya çalışırken birde baktım senden bana geldi kalp kabe karşı dedikleri bu sanırım:))))sağlık ve güzellikler hep seninle olsun canım benim

>Beautiful,beautiful!!!!!!

>gülseyhan… ablacım bu deli kızı bi kere okudun mu çıkamıyorsun diyim:))delikız… oyuncak sırası senin kıza geliyor :)))fedai28… ablaların güzeli çok tşk ederim…şirincim. geçen yıldan bu limonlar başka bişi düşünürken parmak kuklası oldular:)))semram… saol kadim dostum ana kraliçem…ceyhan.. çok tşk ederim:)))örgüçantam.. oyuncak perin kurban olsun sana:)))Joyce … thanks:)))

>yasmin bunlar bebeklerin gözüne eminim çok şirin gözükecek.ya yasmin nerelerdesin 😦

>amanın ne tatlı olmuş bunlar böyle limon ekşidir ama bu baya tatlı olmuş ellerine sağlık

Bir Cevap Yazın

  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
