yaseminkale

>araba patik

Posted on: Mayıs 7, 2010

>

araba patigi ilk evinnesesi zehramda gormustum. 2 yil onceydi sanirim. Biryudumhobi de yapilisini bi guzel anlatmis… bu kacinci araba patik bilemiyorum ama bjk li oldugu icin paylasayim dedim

Reklamlar

12 Yanıt to ">araba patik"

>aslında bu patikler çok hoşuma gidiyor:)becerebilirmiyim bilmiyorum..Seninkiler çok güzel olmuş..ellerine sağlık arkadaşım..sevgiler..mutlu hafta sonları:)

>ellerine sağlık canım yine çok güzel

>Wawww, çok güzel olmuş. Ellerine sağlık, hele BJK'li oluşu ayrı bir güzellik katmış patiğe,tek kelimeyle süper….

>süper vallaha ellerine sağlık oğluşum olurs yaparım 🙂

>Bende çok seviyorum bu patikleri sarı lacivert olanı yapsammı? Ama siyah BEyazda çok güzel durmuş.

>vınnn diye gider kız bunlar dikkatli giymek lazım,çok şekerler eline sağlık

>aşkımmm kız ne ördük bu patiklerden :))) aynen bende kaç tane ördüm hatırlamıyorum valla ama gören bayılıyor hayran kalıyo .bir fenerli olarak çok şık bir siyah beyaz olmuş diyorum :)))

>ellerine sağlık böyle değişik patiklere bayılıyorum. bende birBJK lı olarak bayıldım tüm renklerde çok tatlı olacağından eminim.Yakında her oyuncağın yanına bir çift yaparsn artık:))))))))Sileceklerine hayran oldum:))

>yasemincim ellerine sağlık çok güzel olmuş bakıyorum hemen ayrıntılara yapabilirmiyimki acaba. bu arada senden özenip başladım. aldım elime tığı yok valla eline emegine sağlık zor iş bu oyuncak işi kıza bir top yaptım bıraktım.

>Cok guzel olmus patikler. Nedense sisle orgu bana cok ters geliyor. Sanki tigla model vermek daha kolaymis gibi ama alisma meselesi sanirim. Araba patikler cok şık durmus !!Benimde patik merakim var ama hangisine yoneleyim bilemedim. Amigurumide cok ilgimi cekiyor :)) Leylek (minikmucize)

>bu patiklere bayılıyorum ama ben öyle çok fazla örnek bilmediğim için yapamam herhaldeama senin eline sağlık 🙂 ben en iyisi bakmakla yetinim daha güzel…

>http://www.orenbayanlar.com/tag/bebek/canım bu linkte senin patikler sanırım senden de izin almadılar. benim ve tatesalin son post larını okursan sevinirim . öpüyorum anahtarlıklar çok şirin ellerine sağlık

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s


    • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
    • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
    • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
    %d blogcu bunu beğendi: