yaseminkale

>vee çekiliş gerçekleşir

Posted on: Mayıs 11, 2010

>hazırlıklar yapıldı ela mercan kuzumun erken uyuması ile çekiliş tarafımdan yapıldı gayet doğal bi ortamda eşim tarafından videoya çekildi hadi birlikte seyredelim bakalım kimler kazanmış

http://www.youtube.com/get_player

bununla kalmaz artık devamı gelir:)).. kazanan arkadaşlarımızı tebrik ediyorum adreslerinizi bekliyorum kızlar yaseminkale20@gmail.com
katılan herkese çok teşekkürler…

22 Yanıt to ">vee çekiliş gerçekleşir"

>Ben hediye kazanamasamda cok zevkle izledim cekilisi. Cok heyecanli oldu gercekten. Sizin ve esinizin ellerine gonullerine saglik. Blog sahibi olmayanlarida cekilise kattiginiz icin tesekkur ederim.

>inanamıyorum ikiz arılar benim olmuş.az önce çekiliş gerçekleşmişmi diye eşimle birlikte izledik ve ben çıktım.gözlerime inanamadım.sağol yasemin yüreğine sağlık.çok teşekkür ediyorum.

>Öpücüğünüzü aldık tşkler :)İlk defa bir çekilişi canlı izledim,çok keyifliydi.Hele abi ne vadettyisen onu ver dio filan ya çok eğlendim:)Çok ince düşünceli insanlarsınız.Gönlünüzün büyüklüğü yeter.Hele tığ istemeyen birine giderse onu bile düşündünüz.Çok keyifliydi ya :)İnanın arıları kaybettiğim aklıma bile gelmedi o samimiyete bile sevindim 🙂

>Yerlerine hayırlısıyla ulaşır inşallah.Teşekkürler arkadaşım.Sevgiler:)

>süper olmuş çok heyecanlandım valla..noter onaylı olması da iyi fikir..ama bana çıkmamış:((

>cabın çok şekersiniz yaa büyük bir zevkle seyrettim inan. kzanan canlara selam olsun.eşine ve sana çok teşekkürler .ben öpücük hediyesinede bayıldım aldım yanağıma koydum :)))) tekrar ellerine güzel yüreğine saülık öpüyorum canım.

>valla aynen öle acayip heyecanlandım izlerken ama bana çıkmamış:((

>kazananları tebrik edioruuum senide koskocamaaan öpüoruum:)

>Tatlım yaa videoyu seyredemiyorum :((( kim kazandı meraktan çatlıcam. (bizim şirket videoları yasaklıyor,sistem engelliyor ondan sebep seyredemiyorum ühüüüü :((( )

>canım ya ne hoş olmuş çekilişiniz gülümseyerek izledim 🙂 öpücüğümü de aldım :))

>Canım ya kendimi yarışmada hissettim,çok heyecanlandım…Acaba benim adım mı çıkacak diye dört gözle bekledim…Çıkmadı ama yarışmakda güzeldi….Emeğinize sağlık…Sevgiler…

>Ay hala öğrenemedim kazananı….Kazandımmı bilmem ama bende sana bir ödül vereyim dedim arkadaşım.Ödülün buradahttp://marifetlicadi.blogspot.com/öpüyorum……..

>Harika! Ne kadar düşüncelisiniz.Çekilişe katılmadığım halde merakla izledim.Kazanan arkadaşları tebrik ediyorum.

>ay çok zevkliydi videonuz :)tebrik ederim ..ayrıca kazanan şanslı arkadaşları da kutluyorum,tebrikler berna…

>çok cici bir video,çok şekersin ya,kazanan arkadaşları tebrik ediyorum,

>çok heycanlandım izlerken cnm,ama bende şans yoktur 🙂 en büyük şansım sizler gibi dostlarımın olması buda bana yeter. öpücüklerini aldım teşekkürler.bu arada bu video çekimi süper fikir olmuş elamda olsaydı :)ozaman kesinbana çıkardı :)))).seni kutluyorum harika birisin çokkkk kocaman öptümmm.kazanan arkadaşlarıda tebrik ederim buradan böyle güzel hediyeleri böyle güzel bir yetenekten almak ayrıcalıktır unutmasınlar!!!

>Kızım için girmiştim umarım hayattaki tek kaybı bu olur çekiliş harikaydı çok samimi ve tatlıydın teşekkürler

>cok guzel olmus video, tuuh kazanamadim ben, belki baska sefere 🙂

>merhaba canım.çekilişi izledim ben de, sağlık olsun kazanamadık ama kazananları tebrik ediyorum.belki başka sefere şans güler :))size de teşekkür ediyorum.hoşçakalın.sevgilerimle…

>kazanan arkadaşları tebrik ediyorum ama ben kimlerin kazandığını okuyamadım.. çekilişi izlemek büyük keyif oldu benim için.. sevgiler

>ayyy bir yaşıma daha bastım kızzz ilahi yasemin süper yapmışsın bu video işini…ben çekilişi falan kaçırmışım ne olduğunu henüz anlayamadım ama süpersiniz…

>çekilişi zevkle izledim kazanmışım bu arada inanamıyorummmm

Bir Cevap Yazın

  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
