yaseminkale

>örgü oyuncak arı yapılışı

Posted on: Mayıs 18, 2010

>

Örgü Oyuncak Minik Arı-Amigurumi arıcık
Malzemeler:
Nako Vizon 233 kemik
Nako Vizon 215 sarı
Nakao Vizon 217 siyah
Tığ No:
2,5mm Nako
Amigurumi göz:
8 mm sarı
Örgü Şekli :
Sıkiğne
Açıklamalar:
Tanımlamaar ve kısaltmaları:
Sıkiğne :si
Arttırma : a
Eksiltme :e
Başlangıç:
Başlangıçta delik görüntüsü oluşmaması için sihirli halka dediğimiz yöntemi uyguluyoruz:
İpi parmağınıza dolayarak bir halka oluşturun ve içine 6si yapın .Sonra boşta kalan ipi büzün.
Aksi belirtilmedikçe devamlı dönmeden örün.
Kafa :
Sihirli halka ile başlayın
Sihirli halka içine
1. 6 si
2. 12si (2a2a2a2a2a2a)
3. 18si (1si1a1si1a1si1a1si1a1si1a1si1a)
4. 24si (2si1a2si1a2si1a2si1a2si1a2si1a)
5. 24 si
6. 24 si
7. 24 si
8. 24 si
9. 18 si (2si1e2si1e2si1e2si1e2si1e2si1e)
10. 18 si
11. 12 si (1si1e1si1e1si1e1si1e1si1e1si1e)
Kafayı boncuk elyaf ile doldurunuz. Gözleri 7.ve8. sık iğne arasına (2 göz arası 4 sık iğne) takınız, gözleri vidalamak için kafayı boşaltınız.

Vidalama işleminde dikkat edilmesi gereken geniş yüzün içe gelmesidir. Eğer ki ısıttığımız yeri iç kısım şeklinde takılmasıdır. Böylelikle gözlerimiz yerine tam oturacaktır.
Kirpik yapmak isterseniz gözleri vidalamadan önce kirpiklerinizi işleyiniz.
Ağız için siyah iplik ile işleyiniz .

1. Sarı ile devam ediyoruz 12 si
2. 12 si
3. 12 si
4. 18 si
5. 18 si
6. 18 si tam ortaya gelince 3 zincir çenkiz karşı ortaya batıp bacaklardan birini örmeye başlayınız.
7. 12 si ikinci bacak için de 7.ile 15. Sıraları tekrarlayınız.
8. 12 si
9. 12 si
10. 12 si
11. 12 si
12. 12 si
13. 12 si
14. 12 si boncuk elyaf doldurunuz.
15. 6 si(2e2e2e2e2e2e) bitiriniz.

Şapkası için

1. 6 si
2. 12si (2a2a2a2a2a2a)
3. 18si (1si1a1si1a1si1a1si1a1si1a1si1a)
4. 24si (2si1a2si1a2si1a2si1a2si1a2si1a)
5. 30 si (3si1a3si1a3si1a3si1a3si1a3si1a)
6. 30 si
7. 30 si
8. 30si
9. 30si
10. Ters sık iğne yapınız.
Ters sık iğneyi yapmak için normal sık iğne yapar gibi (elinizi ve ördüğünüz şapkayı çevirmeden) soldan sağa örünüz.
Ayakkaları için
Nako vizon siyah ile
2 adet yapılacak
1. 6 si
2. 12si (2a2a2a2a2a2a)
3. 18si (1si1a1si1a1si1a1si1a1si1a1si1a)
4. 18 si
5. 14 si (3e5si1e5si)
6. 11 si (3e) ve ayağa dikmek için yeterli iplik bırakınız. İçini doldurmanıza gerek yoktur.
Belirlediğiniz kol yerine batınız ve 7 zincir çekiniz. Geri dönerek başladığız yerde bitirip iplikleri gizleyiniz.
Reklamlar

24 Yanıt to ">örgü oyuncak arı yapılışı"

>çok teşekkürler canım. Sende olmasan benim gibi acemilere kim yol gösterir. Sen bir harikasın…

>ayyy yerim ben onları nasıl tatlı olmuşlar…:))ellerine sağlık..:)

>Ay çok şirin olmuşlar helal olsun canım ne cahilim bu örgü konusunda yazdıklarını bile anlayamıyorum takdir ediyorum seni bunlar Gökkızın mı? acaba

>Yasemin senin sayılı çalışmalar çok güzel oluyor bunuda mutlaka deneyeceğim paylaşım için teşekkürler.

>selmanınsepeti- ben tşk ederim canım… harika olan sensin:)) keyfeseyran- bilmem ki gökkıza mı acaba takip numaranı mail atmıştım cnm…fatoş- çok teşekkürler asıl tatlılar senin sitende:))özlem mercan- sabırsızlıkla bekliyorum cnm

>kafalarını kırt diye ısırasım geliyor çok ama çok şekerler yaw:)

>şeker şeylerrr sizi bonbon şekeri gibi yerim valla 🙂 ay elimdeki işler olmasa hemen örcektim valla :(((. eline sağlık kuşum.

>yine harikasınnnnn

>yasemincim az önce doktordan geldim ve bir kızım olacakmış …artık elacığıma uzaktan kardeş geliyor…o kadar mutluyum ki seninle paylaşmak istedim hemen…Bu arada bebişin odasına en güzel örnekler senden geliyor hepsinden yapacağım eline sağlık şeker….

>Gordugum en sevimli arilar bunlar 🙂

>Bu arada , Yasemincim amigurumi Eticin i sen mi yapmistin , blogunda gordum simdi 🙂 Sanirim 10marifet te gormustum daha once de , cok seker bir sey o yaa 🙂

>karabidiklim- ayy o kadar mı sevdin:))evinneşesi- zehrammm ne kadar uğraştın bugün bnm için çok tşk ederim canım.. gülderen- canım harika olan sensin..asosh- aslımmm bu çok güzel ve çok güzel bi haber çok mutlu olduuummmmörerim ben kız sen yorma kendini:))Cheerful Demet- demetcim çok incesin canım.. evet eticin benim… yapalım sanada canım eticin :)))

>emeğine ellerine sağlık canım, çok şekerler :)))

>Canım yaseminim nasılsın arkadaşım,benim bilgisayar kıllık yaptı yaa bana,mecburi bir ara vermek zorunda kaldım.3-5 tl sıkışmış tuşların arasına 🙂 şimdi iyi çok şükür bakalım.Ay ben bu arada çekilişi kaçırmışım yaww.Sağlık olsun kazanan arkadaşımızı tebrik ediyorum.Öpüyorum seni becerikli arkadaşım.

>çok çok şirinler,ellerine sağlık,

>gerçekten çok güzel, ne güzelde anlatmışsın yapasım geldi 🙂

>CANIM ÖNEMLİ DEĞİL DOSTLUK VAROLSUN HAYATIM 🙂

>Boyle detayli anlatimlarla acemi amicilerde yapabilecek anlattiklarini (mesela ben :D) Guzel olmuslar. Onlara uyan arka plani ilede cok basarili resimlemissin. Yapmak bi marifet, resimlemekse ayri..

>Gökkızdan Yasemin ablasına canı gönülden teşekkür bugün oyuncaklarımız geldi Gökkızın sevincini inşallah sizlerle paylaşıcam ellerine sağlık sevgiler Yasemincim

>arkadaşım çok güzel yapmışsın çokda güzel tarif etmişsin eline sağlık yapmayı deniycem inşlh yapabilirsem merak ediyordum nasıl yapıldığını

>Selamlar canım,güzel bir gün geçirmeni dilerim arkadaşım.Sevgilerimi bırakıyorum

>merhaba Yasemincim.güzel yorumun için çok teşekkür ederim.Evet haklısın, haddini falan aşmıyorsun canım estağfurullah.Kayyu'nun kafası top gibi olmalı bencede.Ancak dediğim gibi ben ilk defa yaptım ,acemi işi yani :)).3 -6- 12-24-48 diye arttırdım ve 15 yada 16 sıra sık iğne ördükten sonra yine eksilterek yaptım.Sen ustasın,ben de çırak 😛 Sen nasıl yapıyorsun arttırmalarını?eğer açıklarsan,ya da bana yollarsan arzununhobileri@mynet.com belki sonra daha güzelini yapmaya çalışırım.şimdilik bu kadar canım.hoşçakalın.sevgilerimle…

>Bunlar neyahuu ? Ne kadar minişler ve şirinler

>mink şeylere bayılıyorum.çok tatliş bişey olmuş.çoooooook.nasıl da güzel anlatmışsın.tebrikler bebeğim…

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s


  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
%d blogcu bunu beğendi: