yaseminkale

>yine mi uzun kulak? yaseminkale!…

Posted on: Mayıs 27, 2010

>pasajımda yerini alan pembişimiz blogumu şenlendirdi:))

nako vizon pembe iplik ile
1158 imlek kafa
1282 ilmek kulaklar
93 ilmek kuyruk
656 ilmek gövde
916 ilmek bacaklar
614 ilmek kulaklar için
toplamda 4719 sık iğne 2,5 mm tığ ile örüldü :))

12 mm gri vidalı göz
15 mm siyah üçgen burun
boncuk elyaf ve sevgi
ile tamamlandı.

14 Yanıt to ">yine mi uzun kulak? yaseminkale!…"

>yasemin canım her yapdığın yeni oyuncak bir diğerinden daha güzel oluyor,hele bide sen oyuncaklarına kendi duygunu da kattımmı başka bi güzel oluyor,uzun kulaklarda senin elinden çıkanlar çok şanslı:)bu uzun kulak hele çok sevimli…

>yaseminim yine özgün bir çalışma kirpiklere bayıldım. yanlız bu ilmek sayılarını görünce dev boy uzun kulak yaptın sandım 🙂

>ne diyim maşallahhhhhhhhhhhh

>oyyy yasemin bayıldım canım çok tatlı olmuş

>maşşallah ellerine sağlık canım :))çok cici bi şey olmuş :))

>cok guzelll pembeyede bayılırım sıra geldımı pembe şirek e sevgiler

>yasemin ben bu uzun kulağı çok seviyorum ya 🙂 çok şeker.

>üfff okurken bile sıkıldım sen nasıl uğraştın? eline sağlık benimkisi çok komik olmuştu bu ise harika …yeni göz dizaynına bayıldım şekerim

>yasemin tek kelimeyle harika olmuş.uzun kulak senin en beğendiğim oyuncağındır.emeklerine sağlık.çok şirin görünüyor.buarada arıcıklarımı kullanmaya başladım canım.tekrar teşekkürler.

>gülüm hepsini saydın mı tek tek?yok hayır gerçek olamaz:)Bu uzun kulaktan ben de örmüştüm,çok şeker eline sağlık.

>şirin- canım çok tşk ederim. şule- he canım bi kirpik ekledim çok özgün oldu:))) gülderen- :)))bahar YORGUN- tşk ederim cnm.ernur- tşk ederim picasadan alıntı gülseyhan- ayy ablacım gelmiyo bi türlü "pembe şyeekk" halaa beklemede :)))evinneşesi- zehramm ben de çok seviyorummmm uzun kulağı:))berna- çok tşk ederim, güzel günlerde kullan cnm…asosh- ayy cnm sakın sıkılma sen:) bi kere seninkide çok kokoş olmuştubaşak- evet ama çok kolay oldu sayıları zaten hazır yaa:)))

>oyyy oy pericim bu çok şeker olmuş masum masum bakıyor.bilekliğinide beğendim.herikinizinde ellerine sağlık hayırlı kazançlar olsun canım

>Yasemin abla sende mi Ege'lisin? Bizde Aydın merkez deniz:) Denizli de dayım var.

>ama çok güzel….

Bir Cevap Yazın

  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
