yaseminkale

>örgü oyuncak palyaço:))

Posted on: Mayıs 29, 2010

> düşe kalka düşe…. kalka koşuşuruz.

şaka yolu şaka yolu…….. konuşuruz.

pinpon topu burnumuzla biz sevimli palyaçoyuzz

armut dibine düştü 2008 de aramıza katılan 75 lik palyaçomuzun 38 lik oğluşu da palyaço olmayı seçti:)))

Reklamlar

23 Yanıt to ">örgü oyuncak palyaço:))"

>Hesehrim merhaba, aksam geldim gezdim blogunu simdi bu calismalari görünce gene kostum geldim..:))denizlili ikinci blogger görüyorum.Cok sevindim denizlili böyleeesi marifetli bir blogger arkadasimin olmasina..klube davet gönderdim kabul etmedin hani oyuncak yapimi anlatacaktin hemseriim.denizlinin merkez mi ben de merkezde kaliyorum ama yasamiyorum orda.görüsürüz sevgiler memleketime

>ayyy çok şirin olmuuş bayıldım buna:)

>çok tatlılar yaa ayrıca fotolara bayıldım yine harikasın

>söyleyecek birşey bulamıyorum tek kelimeyle süper ,baba oğul yanyana çok şeker görünüyorlar. oyuncak perim sihir yapmış yine. ellerine sağlık canım

>çok güzel olmuş palyaço canım eline sağlık.

>ayyyyyyyyyy bende palyaca çalışmak istiyorum çok hoşuma gidiyor bunlar 🙂

>Ne kadar yeteneklisiniz. Anneannemde ben küçükken yarım metre kadar pamuktan doldurma bi bebek yapmıştı.Her çocuğun gerçekten bi bez,yada örülmüş bir bebeği olmalı.SevgilerrrAshleyy

>seni gidi palyaço bittinmi sen bakim :)) harikasın seni bizim ewe götürsem gelirmisin :)) eline sağlık yasminimmm.inşallah güzel bir yere gider enkısa zamanda…

>canımsın süper olmuş göruyorumkı cok ustalasmıssın ellerıne saglık elaşımı öptüm

>süper olmuş yasemincim saçlara bittim ellerine sağlık..:))

>Kbr-Bhdr- çok tşkler:))rumuz ilkyaz- baharın en güzel böcüğünü hazılıyorum yeni başlayanlar için çarşamba sendeee:)) denizlili çok blogcu.. buluşuyoruz sürekli.. denizli merkez evet. denizli merkezde kalıpda yaşamamak nası bişi:)))kulube davet nereye geldi ki acaba:(((gülderen- tşk ederim canım kimin arkadaşıyım:))örgüçantam- çok tşk ederim bu peri bi gün süpriz yapacak size:)))biryudumhobi- teşekkürler.şule- bende seviyorum palyaçoları yap tabi arkadaşım:))Ashley- çok tşk ederim. ne güzel annelerimiz iyiki varlar.. kesinlikle olmalı diyorum her çocuğun mutlaka:)evinneşesi- "gelirim gelirim" diyooogulseyhan- açok tşk ederim. her yaptığım bü öncekinden daha bi başka oluyo sanki:)) elamda seni öpüyo:)fatoş-tşk ederim canım sakallı iplik saçlar:))

>Merhaba,Bende Denizli'liyim.Benim bloğuma da beklerim.Ayrıca Denizlideki başka blogcularla ne zaman buluşuyorsunuz?Bilgilendirebilirmisiniz….Bende Denizli'den hiç blogcu tanımıyorum 🙂

>Merhaba,Bende denizlideyim. Denizlideki blogcularla ne zaman buluşuyorusunz bilgilendirirmisiniz buradan.Benim bloğuma da beklerim. 🙂

>ellerine emeğine sağlık, çok şeker olmuşlar :))

>eli-eliflehayat ne zaman isterseniz buluşabiliriz :)))ernur-çok tşk ederim:))

>Qué cosas más bonitas haces.Me encantan tus muñecos.Muchas gracias por tu comentario.¿Dónde compras los ojitos para los muñecos? ¿Los vendes tú?….Un beso.

>oy oy oy .. nasılda güzel olmuş bunlar canım ellerine sağlık

>hiç sevmem palyaçoları …herzaman bana hüzün veriyorlar nedenini bilmiyorum garip yaratıklar…Amaaaa bunlar çok şeker zaten babasını tanıyorduk eskilerdennnn şimdi de oğluşu mu geldi ? çok süper yaseminimmmm…eline sağlık…

>çok beğendim eline sağlık arkadaşım

>ne zaman yaptın bunu çok sevimli bişey olmuş.ellerine sağlık amigurumi prensesi…..

>çok çok tatlılar. sen konuda aşmışsın. maşaallah.

>Harika,hepsi öyle..

>yuz ıfadesıne bayıldım mınıs palyaconun elelrıne saglık yasemıncım

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s


  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
%d blogcu bunu beğendi: