yaseminkale

>EGS Park ve panayır

Posted on: Haziran 4, 2010

> pazartesi gününden bu yana panayırdayız:) daha yeni haber vermek nasip oldu… burada örmeye devam:))) egs park izmir asfaltında…

Reklamlar

24 Yanıt to ">EGS Park ve panayır"

>yasmin pire gibisin maşallah ne zmzn nerdesin belli olmuyo:))hayranımsenin enerjine oyucakların tezgahında çok cici görünüyo

>canım yine harikasın bol satışlarrrr

>hayırlı bol satışlar..

>harikaa…ben de böyle şeyler yapmak istiyorum ama buralarda imkansız yaaa kendim örüp örüp oynuyorum evde …:(

>yasemin hanım merhabalar,blog kulübündeki hobi etkinliğinden haberiniz vardır sanırım..sizinde çalışmalarınızla katılmanızı bekliyoruz :)sevgiler..

>Ne güzel bol bereketli satışlar dilerim

>maşallah yasemine 41 kere resimdede çok hoş çıkmışssın neler var tezgah çok güzeller 🙂

>oyuncak perim hayırlı kazançlar olsun. sevgiler canım

>Canımmm bol bereketli kazançlar satışlar olsun inşallah.özledim seni ya 😦 neyse olsun işin daha önemli :))))))))))

>ohh maşallah:)Senin adına sevindim canım..bol kazançlar diliyorum..tezgahın çok şık görünüyor..sen de tabii:D sevgiler..

>sevgi-ahh bide istanbulda olsam neler olacakta allah'tan denizlideyim:))))gülderen- saol arkadaşım…iffetin günlüğü- teşekkür ederim…fatoş- :((( hadi gel:)))yasamladans- evet evet haberim var hazırlıyorum bi oyuncak:))karabidikim- çok teşekkür ederim…sule- ayy utandırdın beni neler yok ki:)))örgüçantam- tşk ederim ablacımmmevinneşesi- zehram çok tşk ederim canım.. bende bendeeeeeenuyumberry- çok tşk ederim. sevgiler benden:))

>inanamıyorum kız sana hakikaten azmin zaferi diye buna derler…süper oldu bu işler süper…

>asosh- evet aslım bencede:))

>allah bol kazançlar versin. Sizin gibi çalışkan ve azimli bişr insandan başka bişey beklenmezki tebriklerr

>aman da aman .ne güzel olmuş serginiz hanım efendi.özendim bende.gelem mi ne edem bilemedim…bol satışlar bitanem….

>selmanınsepeti- amin canım hepimize. çok tşk ederim…smilena- hadi semram gel bekliyorumhepimize yetecek kadar yer var hadi gelin kızlar:)

>Düş gibi bir stand.

>bereketli satışlarrr

>Ooo keske o kadar uzakta olmasaydim, bende ziplar gelirdim. Ne kadar guzel olmus standin, rengarenk !

>aysenur-çok tşk ederim…çelebi74- amin canım hepimize…

>uç' ta gel leylekim adaşım:)))

>canım iyi eğlenceler bol kazançlar

>çok keyifli bir kare!ama keyfin sadece kalmasın bir kare de!kocaman bir daire gibi dönsün dolaşsın seninle…

>Merhaba..Şööyle bi bakınayım dedim neler yapmışsın,yapıyorsun:))Maaşallah çok faal bir arkadaşımız varmış burada,bu panayırları nasıl takip ediyorsun Allahaşkına söyle:)))))))))..İstanbuldayım ben,hep en son haberim olur bu etkinliklerden,EGs parkı bilseydim atlar gelirdim valla:)Ellerine sağlık çok güzel ürünlerin…

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s


  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
%d blogcu bunu beğendi: