yaseminkale

>örgü oyuncak pisicik-çiçekler-maskotlar

Posted on: Haziran 9, 2010

>
ufacık tefecik bir can gözleri mercan…”hello kity değildir:)”

bu çiçekleri bi çoğumuz biliyoruz gördüğüm adresi bulamadım:((. panayırda fedai28 ile birlikte ördük en kısa zamanda sitesine ekleyecek onunki tamamnen özgün bir çalışma oldu.
nako iplikleri 8 mm yeşil gözler ile çiçeklerimiz açtı..

3 kafadar bir avuç çimen bulmuşlar top oynamak için hemencik koşmuşlar….
erkek olan gs li kız arkadaşlarına hava mı atıyo ne dersiniz??

22 Yanıt to ">örgü oyuncak pisicik-çiçekler-maskotlar"

>çok şekerlerrr..

>ay ay bu çiçekler çok şeker yahu

>oyuncak perim bunlar çok şekerler. minik minik ama çok güzel detayları var ellerine sağlık çok beğendimöpüyorum

>bayılıyorum senin bu miniciklerine…:))çiçekleri ben de yabancı bir sitede görmüştüm daha önce ve çok hoşuma gitmişti süper olmuşlar ellerine sağlık:)

>çok şirinler minicik 🙂

>:)) cok guzeler

>nasıl geçti panayır canım inşallah iyidir senin adına çok sevindim ne güzel olmuştur:)bu şirinciklerde çok ciciler…sevgiler..

>alemsin.minik gurumişlerin çoook tatlı olmuş….

>yasemincim sarı yeşil ve kırmızıyı hiç yakıştırmıyorum birarada…başka renklerle çalışabilir misin? çok itici geliyor bana … renklerine bakmaksak çok şirinler…

>canım kardeşim ellerine sağlık çok güzeller diycem ama başından sonuna kadar beraberdik' doğuşlarına ve bitirilişlerine tanık olmak da çok güzel diyem ben:)) öptüm senii fedai28

>yerim ben bunları yerimmm

>Sen degil desende bence hello kitty olmus bile :pBi tek biyiklari eksik kalmis. Eh zaten kiz kittysinde biyikin ne isi var canim, agda diye bisi var dimi :))Ama o kittydende guzel su ciceklere bayildim resmen !!Bu gunlerde pek bisi oresim yok ama su cicekleri gorunce yine bi orme durtusu geldi valla..

>yasemincim hepsi harika olmuş ama bende çiçeklerine bayılanlardanım.marifetli ellerinle yine nirçok güzellikler yapmışsın.ellerine sağlık canım.

>Yasemin bende çiçeklere bayılıyorum çok zormu onları yapmak

>çiçeklere bayıldım. Çok şeker görünüyorlar. Diğerleride çok güzel. ellerinize sağlık…

>ay bunlar çok şeker hatta resimdekilerden daha güzellll

>bunlar çok çok tatlı resimdekilerden daha da güzeller canlılarını gördüm:)

>asosh- aslıcım senin için başka bi renk çalışırım. hamilelikden mi yoksa……. ayy bende hamileyken ferhat göçerden miden bulanıyordu:))fedai28-bende seni öptümmm hemde en gerçeğinden:)))çelebi74- gel birlikte yiyelim:))9leylek-hadi hadi yap bişiler takipcinin biliyorsun:))özlem mercan- canım bi daha yaparsam senin için fotolarım:))çok tşk ederim kızlar hepinize:)))

>Çokk ciciler yaa 😛 ellerine sağlık 🙂

>ne kadar tatlılar ellerinize sağlık

>ellerinize sağlık yasemin hanım ben ve eşim en çok futbolsahasını ve futbolcuları beğendik çok şirin olmuşlar…..

Bir Cevap Yazın

  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
