yaseminkale

>winnie el kuklası mı? parmak kuklası mı?

Posted on: Haziran 13, 2010

>

ilk pooh muzu ördüğümda kızım 16 aylık idi… tam 15 ay sonra yeni bir pooh ördüm. ama bu defa küçük 60 cm değil sadece 25 cm:)))

8 Yanıt to ">winnie el kuklası mı? parmak kuklası mı?"

>bu çok güzel bir el kuklası olmuş yasmin

>canım perim ellerine sağlık harika olmuşbende kumaştan kukla yapmaya çalışıyorum bu ara :))) bakalım nasıl olacak.

>kız bu küçüğü el kuklası da büyüğü ne kuklası bilemedim. maşallah sana iyi sabır :))bu arada denizli de sel görünce aklıma geldin bir sorun yok inşallah

>çok güzel bunlar

>yasocum bu çoook tatliş olmuş….

>kesinlikle el kuklasi…

>60 cmlik bir pooh. Bu ne azim bu ne sabir.. Tebrik ederim adascik ^^Merak ettim o pooh hala sizdemi ve ne durumda?

>hepinize çok tşk ederim… yok baharcım bizim oralar iyi durumdaydı…adaşım iki pooh da çok iyi durumda:)))

Bir Cevap Yazın

    • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
    • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
    • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
