yaseminkale

>bu ayıcık belkide senin:))

Posted on: Haziran 17, 2010

>

biraz munzur bişi sanki ama ben çok sevdim… picasada gördüm bu şirin ayıcığı kafasına şapka eline vantuz taktım bakalım kimin olacak.. izleyicim olup yorum bırakın pazar akşamı çekiliş yapılsın pazartesi size gelmek için yola çıksın…
38 Yanıt to ">bu ayıcık belkide senin:))"

>hihihi çok şeker bişiii buuu:)

>Yasemincim çok tatlı olmuş beyaz ayıcık…bende şansımı denemek istiyorum….Sevgiler….Bu arada amigurumiye merak sardım hep inceliyorum siteni,sağol…

>Selam, çok şekerrrr..Belki de benimdir..

>oy pek bi tatlı canım bu :)) benide dahil et çekilişe, çıkarsa arabama yapıştırırım

>aman da hediye mi veriyormuş benim tatlı Yasocum.herkesin şansı bol olsun….

>ben geldimmmm… çok beyendimmmm…. ayran oldum pardon hayran oldum… eline sağlık şekerimmmmmmm… ve çekilişe katılıyorum bu yorumum ile.. sevgiler.. muck muckiyi kandillerrrr

>ne kadar sevgiyle bakıyo kocaman kocaman…çok güzel olmuş canım ben istiyorummmm….

>Bu ayı bizm olmalı çok beğendim onu:)

>bayıldım bu ayıcığa bende varım cekilişte

>çok güzel…Elinize sağlık.Bakalım kimin olacak?

>Elinize sağlık,inceliyorum yaptıklarınızı,çok güzeller.

>benim kızımında artık bir örgü oyuncağı olmalı.bununla başlasak hiç fena olmaz hani bizde çekilişe katılmak istiyoruz:)

>Merhabalar, bende istiyorum..Herkesin şansı bol olsun..

>hepsi harika olmuş,benimde oğluma bir uyuncak başladık bakalım nasıl olacak çekilişe bizde katılmak istiyoruz.istiyoruzzzzz

>katılmassam çatlarım.ben de senin bu çekilişine katılıyorum .inşallah bana çıkar

>Çok tatlısın ayıcık, benim olur musun?

>ben ilk yorumum ile katılıyorum herkese bol şans… hepinizi siteme bekliyorum

>ayyy çok şirin çok munzur, bizim olsun bu:))

>BAYILDIMMMMM,BANA ÇIKMAZSA BİDA BAYILIRIM…

>yasemincim çok tatlı bu ellerine sağlık diğer oyuncakların gibi bende katılim kızım deliriyor zaten bunları gördükçe

>yaseminim harika olmuş ellerine sağlık canım arkadaşım

>çok şirin olmuş emeğinize sağlık…

>yasemin abla bu ayıcıktan karne hediyesi olarak bende istiyorum benimde bir örgü oyuncağım olsun sizi kocaman öpüyorum

>merhaba elinize sağlık,sizi blog kardeşliğinden tanıyordum ama tanışmak bugüne kısmetmiş,blogumda da bahsettim,bu cici ayıcığı ben kazanmalıyım nolurr nolurrrhttp://gulininpenceresi.blogspot.com/2010/06/cesit-cesit-blog-hediyesii.htmlbende blog kampanyalarıma beklerim..

>çok şekermiş,şanslı arkadaşı şimdiden kutluyorum,bende çekilişe dahil olmak istedim :)teşekkürler…zeynep efe

>bende bayıldım katılmadan duramadım 🙂

>yaw bu çokkk şekerrr canım arkadaşımın eli yine harikalar yaratmaya devam ediyo.. çekiliş bana çıkacakkk kimse umutlanmasın elamm beni seçer kesinnn..kokoşunu seçç kızım tamamm mııı..:)):))

>Çok şeker =)) amigurumi sanatına hayranım zaten 😉 emeğine sağlık.. şans bana gülsün 😀

>Merhabalar öncelikle:)Elinize sağlık ne güzel bişi bu böle=)İzleyiciniz oldum efendim belkide bana çıkar kimbilir..Herkese bol şans=)

>slm canım ellerine saglık gene döktürmüşsün benide yaz bakalım çkilişe inşallah sansımıza cıkarrrrrrrrr

>ben istiyorummmmm

>Ben de katılmak istiyorum.Ayşenur EREK ereknur@mynet.com

>ben de istiyorum kızım için

>Ne kadar cici bir fikir. Ayicik cok guzel olmus. Her ne kadar bu cekilise katilmak istesemde bir baska sansliya birakayim sansimi 🙂 Malum olurda cikarsa gonderme masrafina sokmak istemem seni..

>yasemincim gene harika bir oyuncak hediye ediyorsun.senin yaptıklarına sahip olmak çok büyük bir keyf.ben budefa kendim için değil yeğenime hediye olsun diye onun şansına katılıyorum.

>yakında benden çook uzaklara gidecek olan Gülderen'ciğimin o müthiş sevgisini belki de bu güzel ayıcığa yüklerim.evimin en güzel köşesinde olması ümidiyle..

>e ben simdi gordummm cekilisi.bende istiorum ki:)

>bende izleyicinizim bu oyuncağı oğluma karne hediyesi olarak istiyorum

Bir Cevap Yazın

    • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
    • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
    • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
