yaseminkale

>yaramaz tavşan ve masa örtüsü

Posted on: Haziran 29, 2010

> biraz yaramaz sanki bu tavşanımız…


1,5 ay sonra dünyaya gözlerini açacak paşa için örüldü…


sağlıkla, huzurla, nasibiyle kucağına alsın ailesi minik paşayı…

köyümüzdeyiz… mis gibi havası suyu. kızım mutlu, özgür. babaannemin göz bebeği

buda halamdan güzel bir fikir… didimde yaşayan halam masa örtüsünün rüzgara yenik düşmemesi için böyle bişi yapmış:))

7 Yanıt to ">yaramaz tavşan ve masa örtüsü"

>Tavşancık harika olmuş,ellerine sağlık…halanızın fikrini tuttum harika…

>tavşanımızda pek şeker 🙂

>tavşanımızda pek şeker 🙂

>tavşanda masa örtüsüde harika olmuş.Seninde halanında ellerine sağlık canım

>tavşan çooookkkkk tatlıııı benim bile sarılasın geldi:))))masaörtüsüne bayıldım halanın ellerine sağlık basit ama süper.

>hem bana uğramayıp hem de yorumumu yayınlamamak…aşkkk olsun zaten zar zor giriyorum bloguna…vallahi kırıldım..neyse benim kırgınlığım çabuk geçer eline sağlıkk çok yaramaz olmuş ağaç tepelerinde…

Bir Cevap Yazın

  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
