yaseminkale

>ters sık iğne yapımı:)))

Posted on: Ağustos 5, 2010

>

http://www.youtube.com/get_player

gelen maillerden ve edamın isteği üzerine videoyu elam yokken çektik ama heran gelebilir endişesiyle ne dediğimi hatırlamıyorum:)))

http://www.izlesene.com/embedplayer.swf?video=2440995

ters sıkiğne&yaseminkale izlesene.com

11 Yanıt to ">ters sık iğne yapımı:)))"

>video gözukmuyor canım

>canım ellerine sağlık çok ilginç geldi bana hiç demnemediğim bir şekil. daha sıkı mı oluyor bu şekilde birde oyuncakların örgüsünde hep bu şekli mi kullanıyorsun merak ettim.sevgiler öpüyorum

>gülseyhan-ablacım bendede görünmüyor :(((örgüçantam-sadece son sırada yapıyorum ablacım bu terssıkiğneyi bi çok yerde kullanabilirsin bere-yelek kenarlarında kıvrılmayı önlüyo seviyorum ben çok sık kullanıyorum:)))

>Video görünmüyor Yasemincim…

>her gün yeni birşey ögreniyorum senden yasemin çok sağol güzel bir paylaşım olmuş 🙂

>yasemin hanım,ip değiştirme yöntemini arkadan ip almayı da gösterebilir misiniz? İp değiştirince iki renk arasında fark görünüyor. sitenizde var mı bilmiyorum. teşekkürler.

>sırada iplik değişme var:))

>yasminimbişi daha öğrenmiş oldumeminim çok işime yarıyacakteşekkürler canım arkadaşım

>çokkk tşk yasemıncım benımkısı cok sıkımıo kı boyle gorunmuyorrrr:((((,kalın tıg kullanayım bariiiicok saol arkadasım

>çok teşekkür ederim acaba arkalı önlü sık iğne nasıl yapılıyor yardımcı olabilir misiniz?

>ellerine emeğine yüreğine sağlık canım harikasın :))

Bir Cevap Yazın

  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
