yaseminkale

>örgü oyuncak oynar bebek

Posted on: Ağustos 20, 2010

> 12 mm lik güvenli kilitli gözler,nako bonbon lüksün sevgi dolu renkleri oyuncu kızımızda buluştu..23 cm boyunda … ayakta durabiliyor ve oturabiliyor…

kafasını picasada görmüştüm tarantula idi çok sevimli bişi onu örecektim kızım “bebek olsun bu çok şiyin” diyince oynar kollu bacaklı kafalı bebeğimiz katıldı aramıza
çekiliş sonucu masumkedi anahtarlığın sahibi oldu ama renkleri ve adres bekliyorum halaaaa…
10 gün sonra kapıdan ödeme ile oyuncaklarımızın sahibi olabileceksiniz… bu kızımız pasajıma gidiyor…
11 Yanıt to ">örgü oyuncak oynar bebek"

>şu kapıdaki ödemeyi bana da anlatsana şeker.bende yapem…çok şeker bir kız olmuş.bayıldım…

>Çok güzel olmuş döktürnüşsün gene:)

>yasemin çok güzel olmuş,saçlarının ahenkle dans edişi:)surat ifadesi,kol ve bacaklarının hareketli oluşu herşeyiyle süper olmuş.tebrik ederim seni…

>bana diyecek söz kalmadı yukarıdaki arkadaşlara katılıyorum çok güzel canım

>ayy bu kız cok şirin olmuş elıne saglık

>çok güzel olmuş yasemincim ellrine sağlık.Ya çok imreniyorum size,ben evi bir sürü iple doldurdum ama bir türlü seri üretime geçemiyorum.çok tembelim:)

>CAnım bu ne şirinlik bu ne cilve bu fıstıkta böyle:)) ellerini öpüyorum senin hiç sıkıntı çekmesinler inş. çok güzel olmuş.

>AYY ÇOK TATLIII BUUUU…EDACIĞIMA KATILIYORUM CANIM NAPÇAN BÖCÜK ÖRÜP ŞAHANE OLMUŞŞŞ…ÇEKİLİŞTEN ÇIKAMAMIŞIZ:((

>hiiiii cok mikrop bısı olmus yasemıncım elelrıne saglıkkk cok afacan duruyor :)))

>çok estetik çok zariff….

>smilena- anlattım kapıdan ödemeyi :))) tşk ederim canım benim…özlem mercan- saol arkadaşım senin filinede bayıııııldım:)))rahime- tşkler… saçları başka yapacaktım aslında böylede fena olmadı sanki:)))şule- bende sana tşk ediyorum:)))gülseyhan- saol ablam seninkilerin yanında lafı bile olmaz…başak- tembellik demeyelim başakcım takipdeyim seni biliyorsun vakit darlığı desek:))) örgüçantam-amin ablacım üreten hiç bi el sıkıntı çekmesin inş.asosh- edaaa:((( ela :))) ama böcük halide çok cici:)))) olsun aslım bi dahaki sefere:)))edaca- bencede çok afacan kıpır kıpır:)))gülderen- hoşgeldin canım özledik be yaaa:))) saol canım :)))))

Bir Cevap Yazın

    • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
    • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
    • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
