yaseminkale

>süper hızla…süper mario

Posted on: Ağustos 25, 2010

> dün akşam saatlerinde yapılan telefon görüşmesi ardından kendimi ipliklerin arsında buldum…

yüz için kullandığım şeftali, üst beden kırmızı ve ayakkabılar bravo penguen alt beden ve eller nako vizon… 2,5 mm tığ 12 mm mavi gözler 🙂 yarın yeni sahibine doğru yola çıkacak süper mariomuz……
boyunu posunu merak ediyorsanız 23 cm… (en küçük mario bu:)) )

10 Yanıt to ">süper hızla…süper mario"

>çok şeker ya valla aynısı olmuş hatta biraz benim babamı da andırıyor:)

>çok güzel olmuş ellerine sağlık:)

>vay vay vay minik mario seni eline sağlık hayatım güle güle gitsin yolu açık olsun 🙂

>mario süper mario.çok sevimli olmuş ellerine sağlık canım sahibi çok beğenecek

>gülderen- şeker dimi:))) babana da yapalım canım:))cheerful demet- tşk ederim:))inanırsakolurbence- hoşgeldin canım saolasın….eviminneşesi- onu çok özlücem:(((sayıları var yaparsın yine deme lütfen sayıyla değil sevgiyle örüldü:))))örgüçantam- inş. ablacım beğenir :)) senin harika işlerinide ben çok beğeniyorum helede oto koltuğu yenileme süper ötesi olmuş…

>aman yasmincim bu ne hız…maşallah ellerin dert görmesin şekerim

>asosh- saol aslımmm bende anlamadım 3 saatte bitti:)))

>yaseminim senin oyuncakların zaten bi başka güzel oluyor.sen yaparsında güzel olmazmı:)ah bi düzene girsem bende başlıcam ama….

>şirin- canım çok tşk ederim… bayramdan sonra bekliyorum özlemle…

Bir Cevap Yazın

    • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
    • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
    • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
