yaseminkale

>çiçek kızlar

Posted on: Ağustos 27, 2010

> ben bu çiçekleri kızları yaparken çok mutlu oldum hiç sıkılmadan yaptım bebek şekeri olarakda siparişimi aldım:)))) sizde siparişleriniz için yaseminkale20@gmail.com a mail atabilirsiniz.

burada orjinal halini bulabilirsiniz…
Reklamlar

13 Yanıt to ">çiçek kızlar"

>çok tatlılar.Çiçek kızlara bayıldımKeşke bende becerebilsem ama çok zorsevgiler

>yüz ıfadesı cok sırın olmus ellerıne saglık

>ayy ne kadar sevimli olmuşlar yasemin,baktıkça içim açılıyor inan ki…Ellerine sağlık arkadaşım…

>Yasemin bunlar çok tatlı olmuş gerçekten bende istiyorummmmmmm…

>yasemincim çok güzel olmuş bu fıstık kızlar eline sağlık:))

>valla diyecek birşey yok harikasın ve çok ciciler yasemin eline sağlık.bu arada soldaki pembe ben olabilirmiyim 🙂 çok masum bakıyo aynı ben :))

>ellerine sağlık canım hayırlı bereketli bol kazançların olsun daima sevgiler öpüyorum

>canım sakın ara verme sen.sen olmayınca netye falan bakasım gelmiyor.sen oyuncakları yeniledikçe bizim içimiz açılıyor.sen hep ör,sana örmek çok yakışıyor:)))))

>teprıkler canım ellerın kolların agrımasın örrr örrr canım mutlu olll

>kimin bebeği için bunlar yasemin söyle de ziyarete gidelim:))çok şekerler….

>yasemincim bana mı ördün bunları? :)) çokkk şeker olmuş eline sağlık canım…

>bunlar harikaşeyler yasemin. ellerine sağlık çoook şeker olmuşlar.

>NESTUG- zor değil aslında sabır istiyo sadece ben yaparım sana:)))edaca- tşk ederim canımRahime- benimde rahimecim sayıları arttıkca güzelleşiyorlar sanki:))Özlem Mercan-saol canım yap canım bak ben senin kalemlikden başlayacağım hemencik:))!!Şekerperis!! :))) tşkler canımevinneşesi- zehram al tabi canım pembişi:))ÖRGÜÇANTAM- saol ablacım hepimizin inşallahşirin- canım bencce sende oyuncaklarını herkesle paylamalısın sensizde olmuyo:))gulseyhan- saol ablammmgülderen- hehe :)))) asosh- kıyamam aslım sanada örerim canım bnmseda- saolasın cnm 🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s


  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
%d blogcu bunu beğendi: