yaseminkale

>uçtu uçtu kuş uçtu

Posted on: Eylül 2, 2010

>


dışardan geldi kitabıma kondu:))

Reklamlar

11 Yanıt to ">uçtu uçtu kuş uçtu"

>çok cici olmuş yasemincim.

>bursaya doğru da uçsun lütfen….

>çok şirin bu anneciğini mi arıyor yoksa:)))) ellerine sağlık canım annesi buna ağzında bir tırtıl getirir bence.

>vauv bunlar çok orjinal 🙂

>Çok tatlı olmuş bu kuş yahu.Bende yapmak istiyorum amigurumi ya ellerine sağlık canım.Bu arada Kadir Geceniz Mübarek Dualarınız Kabul Olsun Canım.

>canım kadir geceniz mübarek olsunsevgilerimle.

>hoşbuldum cancanım nolur kusuruma bakma ben unutmuşum blogspot ayarlarını bu yüsden anca bu gün fark edebildim mesajını :)öpüyorum seni ve eloşumu 🙂

>yazmayı unuttum kuşun çok hoş emeğine sağlık 🙂

>ne çıkıyo kıs sayfam gelince :)bu arada bugün arife ama bugünden bayramın mubarek olsun cancan tabiki aileninde 🙂

>Kalpler vardır sevgiyi yaşatmak için, insanlar vardır dostluğu paylaşmak için ve bayramlar vardır sevgi ile kucaklaşmak için.Bayramınız kutlu olsun.

>Canım iyi bayramlar, şeker gibi bi bayram geçirmeniz dileğiyle… Sevgilerimle…

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s


  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
%d blogcu bunu beğendi: