yaseminkale

>örgü oyuncak gelin damat

Posted on: Eylül 17, 2010

> aslında oyuncak değil bu iki şanslı sevgilinin söz yüzükleri yastığı için hazırlandı sevgili örgücini tamamlayacak gerisini…..ben ilk aşamayı tamamladım sıra sende örgücini:))

26 Yanıt to ">örgü oyuncak gelin damat"

>ellerine sağlık yasemin,mükemmel olmuş.bitmiş halini çok merak ettim doğrusu.örgücini gerisini tamamladığında paylaşırsa çok seviniriz.

>AY AY BAYILDIMMMMMCANIM ELLERİNE SAGLIK BI KADARMI GĞZEL YAPILIRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRREVET SIRA BANA GELDİ BİRİCİK KARDEŞİM GÖZÜMÜN BEBEĞİ NİŞANLANACAK HAFTAYA BU GELİN DAMATDA NİŞAN YASTIGIMIZI SÜSLEYECEKKKKKKDEVAMINI BLOGUMDA YAYINLAYACAGIMMMELLRİNSE SAGLIK CANIM ARKADASIMMMMMMMMM

>Yasemin harika olmuş ellerine sağlık. son hali için de örgücinini takipteyim 🙂

>yaseminim harika olmuş.. süper.. örgücini sana kolay gelsin 🙂

>anam bitmişler çok güzel olmuş hele pist harika olmuş vay vay vay :))))))))))

>çok beğendim ve kıskandım doğrusu.. harika olmuşlar.. böyle bir yastık için eşimle bir daha nişanlanabilirimm 🙂

>harika harika harika daha ne diyim sana

>çok güzel olmuş harika

>çok cici olmuş yaaa,bayıldım doğrusu,ellerine sağlık…bana da beklerim..filizinevi.blogspot.com

>Hola, me ha gustado mucho tu blog. Tienes unos muñecos preciosos. Te salen muy bien los trabajos a ganchillo. Te felicito. Un saludo desde España

>süpersin canım 🙂

>çok şeker bir çift olmuşlar:)) ellerine sağlık

>hepinize çok teşekkür ederim…örgücini merakla beklyorum cnm..

>benim gelin bekliyor hala, sizinki şanslı çıktı 🙂 Bir damat d a benim geline inşallah 🙂

>süper ne diyeyim Yaseminciğim

>allah mesut etsin..çoook güzel bir çiftmiş…bayıldım…

>süslüpüslü- ee biz istemeye gelmiştik onu:)))

>özlem mercan-saol canım seninde oyuncaklarını özlemle bekliyorum…

>smilena- tşk ederim semramm

>yasemincim arada uğrayabiliyorum ve çokkk şaşırıyorum süper olmuşlar ellerine sağlık canım..portakallar da harika olmuş yiyesim geldi …Bu arada benim bebiş erken gelmeye çalışıyormuş ilaç tedavisi başlandı 2 haftalık ardından hastaneye yatıracaklar serum tedavisi tabii beklerse benim kız …uğrayamazsam darılma bu aralar…öpüyorum seni ve elacığımı…

>asosh-aslımmm aman ne diyorsun azcık beklesin canım kıpırdama fazla… sağlıkla mutlulukla gelsin canım miniğimiz

>bu gelinle damat şimdiye kadar gördüğüm en sevimli , birbirine yakışan bi çift olmuşlar.çok beğendim..çoooook….

>şirin- saol canım,özlemişim yorumlarını:))

>merhaba siteniz harika bu gelin damada bayıldım ne kadar acaba?

>siremims-çok teşekkür ederim yaseminkale20@gmail.com a mail atarsan çok sevinirim…

Bir Cevap Yazın

  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
