yaseminkale

>portakalınızı nasıl alırsınız?

Posted on: Eylül 19, 2010

>
bardak altığı, anahtarlık yoksa her şekilde yanında olmaya hazır sevimli maskot olarak mı?…

Reklamlar

48 Yanıt to ">portakalınızı nasıl alırsınız?"

>çok şeker olmuşlar,tam benlik,miniği öptm.selmlar

>Ben hepsinden alırım walla :)Çok şeker olmuşlar.Ellerinize sağlık.Sevgiler…

>bayıldııııımmm…:)süpersin yine.ne tatlı ayakkabıları var onların öyle:D

>yaa bunlar bir harika şıkır şıkırlar…hepsini kucağıma alıp sevesim geliyor:)tebrik ederim yasemin mükemmel bir tasarım olmuş.devamını bekliyoruz…

>portakallarına bayıldım,çoook şirinler ,ellerine sağlık:)

>Bunlar çok tatlı,çok şirin olmuş yasemincim:):)Ellerine sağlık canım..Bayıldım :)sevgiler..mutlu pazarlar..

>Hayatım boyunca gördüğüm en güzel portakal bunlar okadar sevimli bakışları varki bayıldım.

>ellerine sağlık canım boncuklarla falan çok hoş olmuş şu ayak yapımınıda yazarmısın yasemin öpüyorum seni 🙂

>ay yerim ben bu portakallarıarkadaşım yine çok başarılısın tebrikler….

>porkatal orda kal :))) ay ben suyu sıkılmış alıyım :)))))))) valla yememek için zor tutuyorum kendimi şimdi gidip porkatal alıcam marketten 🙂 canım çok çekti :(((.eline sağlık bu porkatallların gerisinide isteriz valla nar,elma,seftali,muz aymut :))))))) ve turunçgillerden ne varsa :))))

>Yasmin'cimm çok güzel olmuş potakallar ellerine sağlık 🙂 ama elma armut ve muz da istiyoruz.. sunum, çok sevimli, pek şeker, portakalların gibi 🙂 ama eminim bütün bunlara Ela'nın eli değdi, o yüzden bu kadar şekerli 😉

>bu portakalların hepsi ayrı güzel. Hepsinden almalı

>ay bunlar cok guzelll elıne saglıkkk

>ayakkabılarına bayıldım. ne kadar da sabırlısınız.çalışmalarınız için sizi yürekten kutluyorum. ellerinize sağlık.

>Amanın amanın bunlar ne şeker şeyler böyle yerim hepsini ellerine sağlık canım harikalar

>yine ne arada yaptın bunları görüşmeyeli süpersin sen ya

>ben ortaya karışık alıyım şekerim. çılgınsın sen süper olmuşlar.

>hepsi çok güzel elinize sağlık..

>Ayy çok güzel olmuşlar..Ellerine sağlık,ellerin gözlerin,emeğin dert görmesin..Ben tabağıyla rica ediyim 🙂 mutlu haftalar..

>ay ayaklar çok cici olmuş ya

>neden ben bu kadar geç fark ettmişimki bu portakalları cancanım ?sen benim kusuruma bakma emi.müthiş güzel olmuşlar yaaaa,yüz mimikleri yanyana duruşları harikaaaaaaaaasen bu işte ustasın artık cancanım !eloşu ve seni öpüyorum

>amanin çok güzeller.ne ara yaptın sen bunları.ben şu maskottan alayım canım…çok güzeller ellerine sağlık

>ayyy çok tatlılarrrrrr

>kutsal çeyiz- tşk ederim sitemin şablon mimarına

>emine incefidan- saol cnm sevgiler benden…

>fatoş-dost başa düşman ayağa fatoşum:)))

>rahime erdoğan-bak tek tek cvp veriyorum canım… ilgin ce desteğin için ayrıca teşekkür ederim

>filiz-hoşgeldin cnm teşekkür ederim her zaman beklerim:))

>numberry-çok çok tşk ederim sevgiler benden:))

>örgüçantam-tşk ederim ablacım iyiki varsın

>şule-yazarım tabi canım önce tabanı yaptım kahve turuncu ile devam ettim ve tek yönden kestim sayılı istersen atarım cnm mail:))

>sevgi-saol cnm senin tasarımlarında çok başarılı:) bekir dayıııııımı özledim

>eviminneşesi-zehrammm canım emziren anneye zor olsa gerek allahtan çıktı portakallar yoksa çok üzülecektim:)))

>banubebek-elma armut muzda yapılacak banum tabikii aramızda:))

>ada ve deniz-hepsinden vermeli:))

>gulseyhan-ablacım seninkilerin yanında lafı bile olamaz

>adsız- bi dahakine adını yazarsan çok mutlu olurum hoşgeldin. çok tşk ederim

>karabidikim- harika olan sensin canım

>halimece tasarımlar- yaa ablacım dükkanı açtın beni unuttun yakında benimde süprizim olacak:))

>gülderen- sen ortaya karışık al bende artık kargonu yapsam ii olacak aslında sana ceza vermeli:((

>süslüpüslü- senin yaptıkların da çok gzller canım hoşgeldin..

>zeliha- tabak senin canım hoşgeldin:)) çok teşekkür ederim…

>fisunlaherşey-2 dakikalığınada olsa seni gülümsetebildiysem ne mutlu bana- acemilik dönemlerimden bu yana yanımda olduğun için çok tşk ederim cancanım

>smilena-saol semrammmm varlığın dostluğun ablalığın için çok saol…

>ayy ne tatlı şeyler bunlar ayol…çok sevimliler,bayıldım ellerine sağlık yasemincim.

>ay bunlara hasta oldum, çok tatlılar:))

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s


  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
%d blogcu bunu beğendi: