yaseminkale

>kahvenizi nasıl alırsınız?

Posted on: Eylül 22, 2010

>

bu kahve fincanlarını baya oldu yapalı…. yanındaki kurabiyeler,rengarenk topmuz, ve çilekli dondurmamız kimleri nasıl mutlu edecek acaba?….

Reklamlar

32 Yanıt to ">kahvenizi nasıl alırsınız?"

>ben bol sütlü alıyım hım hımmm hımmmm bizim fincanlarla 5 çayına gelsinler bize:)olmazmı :)))

>olur tabii canım her zaman beklerim:))

>çok harika olmuşlar bunları yapmak özel bir yetenek gerektiriyor sanırım ..Harikasın ellerine sağlık canım………

>yıldız-hoşgeldim canım bu iş yeteneksizliğimin bi parçası:))çok teşekkür ederim

>cancan yapmışsın yine en güzelini :)ben kahvemi nasıl alırım ?türk kahvesi asla içemiyorum,sanırım iki ay öncede nescafeyi bıraktım,ben o fincanlarda bi bitki çayı alabilirmiyim,ahhh bide eloşum yaparsa tadına doyum olmaz 🙂

>orta şekerli olsun :))

>ellerine sağlık bende sütlü orta şekerli alim yanınada bisküivelerde olsun kremalı falan

>fisunlahersey- tmm canım sana elam yapsın bitki çayı bende içim hem:)Gülin- hoşgeldin teşekkür ederim…çelebim- kahven hazır hani sen nerdesin:))…irem ve annesi-pekii ana kız bekliyoruz sizide her zaman :))

>yasemincim kahvemi bol köpüklü ve orta şekerli rica edeyim.ayrıca pembe fincanla verirsen çok sevinirim.eee kahve olurda muhabbet olmaz mı?hemde bu fincanlarla ikram edilmiş kahveyle muhabbet başka olur…

>rahime- pembe ile bol köpüklü kahven hazır uzakta olsan seninle her türlü mahebbet güzel….

>geldim çayımız anasının yüreği kadar güzel eloşum kadar tatlı olmuş :)eloşumunda anasınında eline yüreğine sağlık

>teşekkür ederim güzel arkadaşım,bende seninle muhabbet etmekten çok keyif alıyorum.muhabbetimiz daim olsun inşallah…

>fisunum-cancanım…rahime amin cnm aminnn

>delisin sen:))çok tatlı olmuşlar ellerine sağlık:))

>delisin sen deliii…:D

>Harika olmuşlar canım yine ellerine sağlık.Aaa bu arada ben sade içiyorum 🙂

>fatoş- saol cnm k,min arkadaşıyım:))))karabidiklim- sade hımmm.. tmm hadi gel:))

>ben kahvemi yoğun aromalı istiyorum… ılık ılık ve kremalı… en çok da resimdekinden.

>Ben orta şekerli alayım 🙂 Ne güzel olmuşlar yaa 😉 Ellerine sağlık 😉

>emine öztürk- cheerful demet-çok teşekkür ederim kızlar:))

>Orta şekerli olsun lütfen..Bir kahve tutkunu olan ben bu şekerlere bayıldı..

>reyhane- bendensin:)) hoşgeldin…

>guzel kızın verirmı bırılerıne acaba cok guzel olmus

>ahh ablacım onlar gideli çok oldu hatta bugün acılı minik bir yüreğe gidecekti son anda kalmış:((

>canım inanmıyorum yaaa sen bir tanesin ayy bu fincanlardan akşama kadar bıkmadan içerim kahveyi ben:)))ellerine sağlık burası benim oyun odam gibi oldu :))kocaman öptüm

>örgüçantam- dilediğin zaman gelip istediğin oyuncakla oynayabiliesin ablacımmm bende kırmızı şala bayıllldııımmm

>yasemincim gece bu saatte de o güzelim fincanlardan ne güzel gider kahven güzelim,ben de istiyoruuum,kıskandıım,ama lütfeeeen:)))))

>tabiki fates ne demek hemen yapıyorum:)))

>Kahveye bayılırım bol köpüklü sade oldun lütfen:) ellerinize sağlık çok güzel örmüşsünüz, örgüye yetenekleri olan kişilere gıpta ile bakarım keşke bende yapabilsem.

>ayla- hoşgeldin cnm bende çok seviyorum her sabah vazgeçilmezim:))

>Fincanlara bayıldıım:)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s


  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
%d blogcu bunu beğendi: