yaseminkale

>keçeledik…

Posted on: Eylül 25, 2010

> güneş her zaman güzel yüzünü gösterin evine, sevdiklerine, sevenlerine…

yeni başlangıçlar her zaman güzellikler getirsin…


şans, onu gördüğündeki sevinç; her zaman daim olsun

aman nazar değmesin…

dün geceki yeni maceramız keçe idi… semramın gönderdiği 17 renk keçeyi sonunda makasla tanıştırdık… bu ilk macerada yanımda olan kesimde Neşe’ye, yapıştırmada Nur’a, Elamı oyalamakda ki üstün başarısından dolayı Kardelen’e vee tabiki keçeler içim semrama teşekkürü bir borç bilirim.. teşekkür ederim kızlar:)))

8 Yanıt to ">keçeledik…"

>canımmm arkadaşım çok şeker ve sevimli olmuş keçelerin çok kıskandım hemen ben de başlıycam:DDellerine sağlık:)

>aferin benim yasoşuma .dedim sana keçeye de bulaş.çok zevkli bişey.harika bir hikaye olmuş .harika olmuşlar…

>fatoş- saol cnm hadi hadi çok zevkli:))smilena- çok zevkli gerçekten:)) ama daha çoook çalışmam lazım çoook:))

>semra hanııımm ben de keçe istiyoruuumm:)

>ellerine sağlık canım harika olmuşlar az önce semra hanımıda ziyaret edip izlemeye aldım ara bir oraya da giderim oynamaya:)))) öpüyorum canım

>yasemin çok güzel olmuş arkadaşım keçelerin,çocuklar da çok beğendiler özellikle de hanne meryem tekrar tekrar bakmak istedi.devamını merakla bekliyoruz…

>yasemincim bir bu kalmıştı bulaşmadığın dimi….çok güzel sonuçlar çıkarmışsın canım…güzel örnekler ararsan çocukların boyama kitaplarına bak haa bir de netten boyama sayfaları var oradan çıktı alıp üzerine koyup kesip dikebilirsin canım …çok tatlı olurlar seviyorum seni kız…eline sağlık…

>cancanım ne zamandan beri uğramadığım için bu postuna yazmayada geç kalmışım kusuruma bakma emi şimdi mesajını onayladım benim güzel yürekli cancanım sağol allah razı olsun…keçelerin güzel emeklerine sağlık,ama ben o kadar alakasızımki bu konuyla,keçeden hiç anlamıyorum fakat sen ne yaparsan en güzelini yaparsın onu çok iyi biliyorum,eloşumu ve seni öpüyorum cancanım 🙂

Bir Cevap Yazın

  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
