yaseminkale

>alice nin tavşanı:) benny bunny

Posted on: Eylül 30, 2010

>

elinde saati ile görmeye alışık olduğumuz Alice nin tavşanı gittiği yerde çok mutlu:))

benny bunny

ve belkide senin için yapıldı bu kokoş uzun kulak pasajımda yerini aldı:))

Reklamlar

19 Yanıt to ">alice nin tavşanı:) benny bunny"

>benny bunyy gelişine uzun kulak çok sevinmiştrir:)))ellerine sağlık canım topik kuyruğu ,hırkası tüm ayrıntılarıyla mükemmel bir çalışma . oyuncak perimi öpüyorum kocaman.

>ayy ablam çok tşk… karşılamadılar ama onlar benny çoktan hızlı adımlarla gitti izmir'e… bakalım uzun kulak nereye gidecek…

>benim için yapılmadığı kesin :)en son keçelerle bıraktıydık seni cancan hangi ara örüverdin bu şirineleri :)kokoş koca kulağa bayıldım yaf çok hoş emeklerine sağlık canım

>İkiside çok tatlı canım.Ellerine sağlık.Benny bunyynin papyonuna,Uzun kulağında tokalarına bayıldım.

>ellerine sağlık mükemmel çk cici

>yasemin, göz,burun çok yakışmış bu uzun kulağa kırmızılar.bu seferde farklı çıkdı bu uzun kulak karşımıza.herbiri orjinal oluyo artık senin bu uzun kulaklar.benny bunny zaten tıpkısının aynısı,ellerine sağlık arkadaşım çok özeller…

>ay ne zaman bitirdin ya çok güzel olmuş bu kadar kısa bi zamanda yorulmuş değil dinlenmişsindir kesin çünki sonu çok şirin değilmi

>fisunlaherşey-belki sana yaptım cancan nerden biliyon:))beğendiğine sevindim koca kulağı:)))karabidikim- tşk ederim cnm örecektim benny in yakasını keçe daha gzl durdu:))) saol cnmmormenekseler-çok tşlker…

>şirin-teşekkür ederim canım… sevşyorum uzun kulak yapmayı :))benny içinde çok tşk ederimhalimecetasarimlar- birlikte yaptığımız o keyifli kahvaltıdan sonra nasıl tamamlanmasın ki:)) evet içime sindi bende çok beğendim:))

>Yasemin !! Çok muhteşem çok güzel olmuş. Ashley görmesin ! O izlediği animasyon filmlerininin ardından karakterleri çizer ve hep bir maskotlarını ister benden. Oyuncakcıdan alabildiğimiz kadar alırdık istediği karkterlerin maskotunu ama bunlar çok farklı .Bence sen belli başlı illerde birer şube açmalısın !

>Red Riding Hood- hoşgeldin cnm çok tşk ederim… Ashley görsün cnm neden görmesin diyorsun yaparız onada:))) şube inşallah birgün o da olur:))

>harikalar ikiside.keçeyi de ne güzel kullanmışsın.ellerine sağlık bitanem….

>tşk ederim semrammm

>yasemin küçükken bebeğimi bir yerde unutmuşum günlerce aradık ama bulamamıştık,ben çok üzülmüştüm bebeğimin kaybolmasına.annem de bana bir tane tavşan aldı,kıyafeti benny bunny'nin kıyafetiyle aynıydı.o sene de alice harikalar diyarında çok izlenen bir çizgi filimdi.tavşanımın adını benny bunny koymuştum.o kadar seviyordum ki tavşanım benny bunnuy'i.şimdi düşünüyorum da benim tavşanıma ne oldu acaba yasemin!!!onuda mı kaybettim ben yoksa:)beni çocukluğuma indirdin yasemin çok mutlu oldum ama şimdi normale nasıl döncem been…:)))

>çocukluğa inince tavşanlarınla ilgili bişey yazamadım:))ehh söylenecek sözde yok aslında herşey orta da…ellerine sağlık ben uzun kulağı çooook seviyorum kokoş haline de bayıldım inan ki.kokoşluk bu kadar mı yakışır…benny bunny de harika olmuş, ee zaten harikalar diyarında yaşıyor.yasemin, yoksa sende mi o diyarda yaşıyorsun,yaptığın herşey bir harika…

>rahime- hemen hemen hepimizin bi kaybolan bebeği var:((( içimizi burkan dimi…hep çocuk kalalım cnm biz büyümeyelim hiçbenny bunny için teşekkür ederim ismini sen öğrettin çünkü ben bu alice yi hiç seyretmedim kitabını okumuştum onu hatırlıyorum:)))bende çok seviyorum rahime uzun kulağı beni sakinleşriyor:))harikalar diyarında yaşıyorum tabii sizler gibi sanalda olsa dostlarım var, bana bu oyuncakları yapmama vesile olan minik bir kızım var…

>ben hala izliyorummmmmmm aliceyi :))))))) napıyım hala çocuk ruhum atmıyorum.atamadığımız okadar çok şey varki içimizde hep bir köşede saklı duruyorlar değilmi :)dursunuzlar ben onlarla çokkkkk mutluyum :))))).eline sağlık yasemin ikiside super olmuşlar.yeni sahipleri çok şanslı 🙂

>saol zehram… hiçbir zaman yitirmeyelim çocuk ruhumuzu…

>hepsi harika yasemin özelliklede uzun kulağın ellerine sağlık … seda

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s


    • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
    • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
    • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
    %d blogcu bunu beğendi: