yaseminkale

>örgü oyuncak hello kitty

Posted on: Ekim 2, 2010

>

yaseminkale hello kitty örerse şablonu gibi giydirir dimi ama:))) şablonumu yapan kutsalçeyiz ede çok teşekkür ederim ayy nerdeyse 1 sene olacak blogcudan blogspot a geçiş yapalı teşekkür bu güne nasip imiş…

sabah kahvemizide içelim hangisini alırsınız.. sütlü? sade?
Reklamlar

27 Yanıt to ">örgü oyuncak hello kitty"

>çpk güzel olmuiş canım bayıldımm bu kıza.

>teşekkür ederim özlem'cim… bende çok sevdim elam bi çok örelim kitty den diyor:)))

>Muy lindos todos tus trabajosSaludos,Mercedes.

>Amanın ne güzel Hello Kitty bu 🙂 Bayıldımmm…

>yasemin harika olmuş hello kitty.çok muntazam duruyor,ellerine sağlık.bende hello kitty yaptım bir kaç tane ama senin kitty'den sonra benimkiler ezik kitty oldular bee yasemin:)))bu kadar güzel ve muntazam yapmak zorunda mısın arkadaşım yaa:)))

>Mercedes- thanks…cheerful Demet- "bende bayıldım buna" desem ayıp olur mu kiirahime- teşekkür ederim arkadaşım. kendine haksızlık etme seninkilerde çok başaralı…

>harika olmuş elinize sağlık sevgiler

>Yasemincim:)bayıldım harika bir hello kitty olmuş:))Ellerine sağlık..Sonunda banada ördüreceksiniz bu gurimi bebeklerden:DMutlu hafta sonları..Sevgiler..

>belki burada belkide feyste ama çok kısa zaman önce böyle bişeyden bahsediyodun,ne zaman ördün bitirdin be cancan ?maşallah allah nazarlardan korusun vallahi,sendeki bu örgü azmini cancanım benim pek güzel olmuş kediciğin,ne hello kitisi,türkçede hello kiti diye bi kedimi var yafuu!eloşum zilloşum bayılmıştır buna :))öpüyorum ikinizide,kahvem bol kremalı olsun,gecenlerde can havliyle koşarken yine son üç yılda olduğu gibi,ssk müdürlüğünün önünde herkes çay içerken ben bozdum nescafe diyetimi ve bi fincan üçü bir arada içtim ohhh özlemişim tadını :))bitanede burada içeyim hadi lütfen eloşum silloşum yapsın bana 🙂

>canım çok şirin bakıyor buuu.ellerine sağlık elbisesi ve tokasına bayıldım.Kahvemi içtim. az biraz diğerleriylede oynadım gidiyorum :))sevgiler öptüm

>yasemin son zamanlarda sayfana uğrayamamıştım.açınca şaşırdım.hangi arada yapıyorsun bunları.hepsi birbirinden güzeller…hangisine baksam şaşırdım.hakikaten çok muntazam çıkıyor elinden işlerin.seni tebrik ederim.emeklerine sağlık.

>gökyüzününelleri.blogspot.com- tşekkürler cnm harika olan sizin yorumlarınız…

>Noyumberry- örelim tabi canım ne demek her zaman buralardayım yardıma hazırım.bende senin keçelerine bayıldım… sevgiler benden…

>fısunlahersey- cancanım face de yazmıştım "uçan kuş örmüş diye" misafirlerim vardı dün biraz sohbet biraz el işi derken bitmiş bende anlamadım:)))amin cnm cümlemizi korusun allahım nazarlardan…hemde ne bayılmak gece yanında yatırdı tabi sabah anneciği hemen kaldırdı. ilk işi nerde diye sormak oldu :)) 3 ü bir arada çok tavsiye etmiyorum ama hergün mutlaka süt ile neskafe iç cancanımmafiyet olsuunn..

>ÖRGÜÇANTAM- ablacım bir çekilişi daha yapıcam hatta ne vereyim diye anket açtım. sana çıkmaz ise toplayıp oyuncakları gelicem yanına doya doya oynarız:)))bende çok öpüyorum…

>ben en çok göbüşünü sevdim ya gel beni mıncıkla dio

>oyy bu çok şekeyy olmuş ama..ellerine sağlık.

>berna- arada uğra canım. çok tşk ederim güzel yorumun için…

>halimecetasarimlar- gelince sevdirem ablacım göbişini:)))

>FunD@- teşekkürler:)

>ne ara yaptın bu helloyu harika görünüyor…

>saol semram sabahda ayakkabılarını yaptım:)) foto ekleyeceğim…

>çok sevimli görünüyor,eline sağlık

>yaseminnn benim de canım çekti şimdi..kızıma örsem nasıl olur? kopya çekmiş mi olurum acaba? tabii doğurmassam bir iki güne kadar:))

>fosi- canım saolasın…asosh- aslım ör anacım ör, yağmur bebek bekle 38 haftanı tamamla yavruuumm…

>yasmeinim sayfanı her açdığımda bi heycanla açıyorum bu sefer ne göreceğim diye ve şaşırıyorum her seferinde.çok güzel olmuş canım ellerine sağlık.artık her yeni yapdığın oyuncak bi diğerinden daha güzel oluyo.

>şirin çok saol arkadaşım. bu işinde cilvesi bu sanırım gün be gün güzelliğe güzellük katılıyor yinede ilklerden vazgeçilmiyor:)))

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s


  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
%d blogcu bunu beğendi: