yaseminkale

>amigurumi hello kitty

Posted on: Ekim 6, 2010

>
yeni çekiliş için hemen yan tarafta anket var katılmadıysanız lütfen buyrun. Bir türlü karar veremedim hello kitty mi uzun kulak mı yoksa anahtarlık mı?

bu arada ilk pembiş hello muz ayakkabalarını giydi kuşunu da aldı harika bebeklerin annesi banumun sevdiği bir arkadaşının minik kızına gitti…

13 Yanıt to ">amigurumi hello kitty"

>Ayyy Yasemincim elciklerine sağlık, harika olmuş harika.Dün akşam yurtdışından gelen ve ameliyat konusunda soru işaretleri olan Cem'in babaannesine, Cem'in babası şöyle der : "Hande'nin çok sevdiği blog arkadaşı var Yasemin onda mesela kalp büyümesi yapmış" 🙂

>canım ellerine sağlık kızların çok tatlı

>Oyoyoyoy yerim ben bu hello kittyide o minik kuşunuda tokasınıda,ayakabısınıda ay herşeyini yerim yer.Çok sevimli çok.Ellerine sağlık canım.

>cok sırın olmusss:)) ellerıne saglık bı dolu lıstemde varlar orucum orucummm de sıra gelecekmı kıttyşlere acep bussuru yarım ısım varrrr :S

>Hande hoşgelmişsin.. çok tşk ederim canım…nasıl mutlu oldum "sevdiği blog arkadaşı" umarım Cem için herşey yolunda gider takipdeyim…halimecetasarimlar- saol ablammkarabidikim-saol canım ye kız yee:))edaca-zamanı gelince örersin edammm öle bişi ki o anda onu örmek istedin mi hop elindeki yarısını yaptığın oyuncak bi köşeye:)ee zaten yarımlarda böyle çıkyor ortaya dimi?

>ben neler kaçırmışım sizin bloğunuzu geç farketmekle.muhteşem amigurumi oyuncaklar bunlar.Hepsine ayrı ayrı hayran oldum.ellerinize,emeğinize sağlık…

>yaseminim harikasın.gittikleri yere kocaman mutluluklar götürecekler.ellerine sağlık bitanem…

>çoookkk ama çoookk güzeller. sahibi eline alınca deli gibi sevinecek biz bakarken bayılıyoruz:))ellerine sağlık.oyumu uzunkulağa verdim:))canım oylarken dikkat ettim şu yarışma logosunu kaldır istersen ciddi birşey değil link bırakıyorum uğrayıp bakıver ablacım duyanlar duymayanlara ilettik epeyce önceki gelişlerimde dikkat etmedim oyuncak oynarken görmemişim:)))http://orgucantam.blogspot.com/2010/09/sahtekarliklarinizla-bizleri-mesgul.html

>mehtap- hoşgeldin cnm geç olsun güç olmasın hemen gelip bakıyorum caillou na.. çok teşekkür ederim…smilena-semrammm saol cnm inş. her zaman mutlu olsun minik yürekler…örgüçantam-saol ablacımmm aa ben o yazını okumuştum hemen kaldırdım…

>yasemin hello kittylerin o kadar sevimli olmuşlar ki,onları görünce bütün çocuksu duygularım aktif hale geçti…ellerine sağlık güzel arkadaşım.

>şekerim bende oyumu uzun kulaktan yana kullanmıştım zira bana çıkarsa ayaklarının yapılışını kopya çekeceğim:))

>Yasemincigim ellerine saglik ya su bebeklerin hepsi harika hayirli bereketli musteriler dilerim sevgiler.

>rahime-çocuksu duygular aşkına:)))asosh- ayy aslım uzun kulak defa olsun sanaa…yaseminlerim- tşk ederim amin… hepimize kıbrısa sevgiler benden çok çok çok (ee artık nede olsa bi yarım orada)

Yorum bırakın


  • Hiçbiri
  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız