yaseminkale

>vee Çekiliş Haberiii (2 oyuncak birden)

Posted on: Ekim 11, 2010

>

ankete katılım için herkese çok teşekkür ederim… durum 8 fark olunca düşündüm düşündüm iki oyuncağı birden hediye etmeye karar verdim… Hello Kitty kargo ödemesi benden :)… Uzun kulak kargo ödemesi sizden:)) bu arada anahtalık tercihin yapan 1 kişiyi çok merak ettim…

o halde izleyicim olun


duymayanlara duyurun


10 marifette iseniz yazımı tutun tabiki bloguma yorumu eksik etmeyin


facebook kullanıcısı iseniz paylaşın ve linki yorum olarak bırakın..

28 ekim 2010 akşamı çekiliş ; 29.10,2010 kargo gönderileri yapılacak 1 kasım 2010 yani kızım 36. ayını doldurduğu gün hediyeniz size gelmiş olacak..

herkese bol şans…
Reklamlar

77 Yanıt to ">vee Çekiliş Haberiii (2 oyuncak birden)"

>selamlar cekılsınızı duydumda bende izleyiciniz ve katılımcınız olmak istiyorum sıteme linki ekliycem kızım hello kıtty cok sevgıyo umarım bıze cıkar sevgıler lütfen siteme bakın eksik varsa bılgılendırın

>yasemincim duyurmazmıyım inşallah bana çıkar 11 kasımda iremin doğumgünü ona doğumgünü hediyesi olmuş olur

>MERHABA SEVEREK VE KISKANARAK İZLİYORUM SİZİ,BEN YAPAMIYORUM DİYE 🙂 HARİKA EL EMEĞİ ÜÜRNLER,BEBEK TEDAVİM İÇİN MORAL OLUR BELKİ DEDİM,BLOGUMDA DUYURDUM..KAZANIRIM UMARIM,SEVGİLER..http://bloglardankampanyalar.blogspot.com/2010/10/yasemin-kaleden-amugurumi-oyuncak.html

>Elaaa ben kargosuz Hello kityy istiyorum hadi güzelim bu sefer benim için çek kurayı..Ne kadar arsızım değilmi:)

>kanka her daim izliyorum o tamam http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001137201456 facde tanıttım oda tamam 🙂 e şimdi sırmaı bekliyorum inşallah bize çıkar bu arada kızının doğum gününde bende meltem tv de yim 🙂

>canım ellerine sağlık ikisi de birbirinden şeker

>elanın doğum gününde minik bir yüreği mutlu edecek oluşun hoş ve örnek bir davranış.çok ince ve zarif düşünen bir annesin.ela büyüdüğünde anlatacağı güzel bir anıya sahip olacak senin sayende.sana kocaman teşekkür ediyorum,iyi yürekli arkadaşım benim…http://www.facebook.com/home.php?#!/event.php?eid=164013766958565

>Bloğumdan duyuracağım bu çekiliş haberini oyuncaklar o kadar tatlı ki bir çocuğa gitmesi gerekir o yüzden kendimi muaf tutuyorum:) En çok sevinecek onlar olur bu cicilere.

>Yasemin facede paylaştım, 10 marifete koşuyorum şimdi:) bu şirinleri 20 kasım doğumlu yavrum için istiyorum. sevgiyle kal :)http://www.facebook.com/event.php?eid=164013766958565&index=1#!/hilaldurantimur

>http://www.facebook.com/#!/KARABIDIKIM canım bu facebokktaki paylaşımım.Sevtap Aycı Uçardan 😉

>Çekilişin olmasına daha çok olduğu için bloğumun kenarında banner ekledim ki günlük olmasın diye.Senin bloğundaki hello kittnin resmini koydum.Duyan gelsin.Her gelen benim şansımı düşürüyor ya şanslı olan kazansın 😀

>canım benim bizide alıver hello kity ye bayıldık

>merhaba bloğunuzu sessiz sedasız hayranlıkla ,takip ediyordum. bu gün sessizliğimi bozup izleyiciniz oldum.hediyeleriniz çook güzel, bende istiyorum tabii.bu kez iki tane şanslı olması daha da güzel.bloğum olmadığı için facebook ta duyurdum.herkese iyi şanslaar

>slm canım facede davet ettim listame bende varım cekilişe ellerine saglık

>çok tatlı olmuşlar.. 🙂

>ne kadar güzel hediyeler bunlar ya teşekkür ediyorum öncelikle.hello kity çok çok tatlı ama ya 🙂 umarım şanslılardan biri ben olurum canım 🙂

>gerken şartları yerine getirdimhttp://www.facebook.com/profile.php?id=731717590#!/profile.php?id=731717590profil linkim de bu.hello kitty hastası bir kızım var çıkarsa çok mutlu olacaktırece kalaycıoğlu

>izlemeye aldım valla bende istiyorum çok şekerleroyuncakları tutan şekeride gönderecekmisin:)

>http://www.facebook.com/profile.php?id=100001042531810 facemde duyurdum.izlemeye aldım.çok eglenceli bi blog tşkelif çayırcıkcerenzade@hotmail.com

>facede henüz bakmadım yazemincim ama sayfamda duyurdum sevgiler

>canm bloğun çok güzel ellerine sağlık bu arada bende istiyorum bebeğim için:))) İzlemedeyim ve kampanyayı Facede paylaştım.http://www.facebook.com/profile.php?id=609758467Özge ÇAYamastris_0074@hotmail.com

>merhaba;sizi takipteyim;çok sevimli her 2 oyuncak yeğenim için kazanmak istiyorum:)bloğumda paylaştım;http://efsane78.blogspot.com/2010/10/yaseminkale-ve-2-harika-oyuncak.htmlteşekkürler..zeynep efe

>slm.izlemeye aldım.blyogumda duyurdum.http://hediyelerblogu.blogspot.com/2010/10/orgu-oyuncak-hediye.htmlkızmda bende hello kity severiz.hayırlısı olsun. ve güzel kızının doğum günü şimdiden kutlu olsun.

>herkese iyi şanlar canım duyurular yapıldı:))))

>Çok şeker bunlar bana çıksa kızım çok sevinirr:)blogumda yayınladım;http://cicikanbloglardanhediyeler.blogspot.com/2010/10/yaseminkale-ve-oyuncak-cekilisi.htmlizleyicin oldumnihal kuru

>Severek ızlıyorum canım sızı! Duyurunuz yapıldı! Benım bebısın sansına katılyorum artık bakalım : )Bol sanslar herkese!hulya142@hotmail.com

>herkes kızı için katılıyormuş.ben de kızım için hello kitty istiyorum.sabahtan nette kittylere bakıyordum.ne tesadüf.herkese bol şans:)

>yaseminim bende istiyorum bacım.beni çeksin elam bu sefer o minik parmaklarıyla.kızım her senin sayfanı açdığımda anne yasemin teyzem bugün ne yapmış diyor:)kitty uzun kulak fark etmez ikiside senin ellerinden çıkmış ya…

>valla yasemin bu defa da çekilişten çıkmazsam doğum hediyesi bir oyuncağını isterim kızıma….:))izleyicinim her daim …çekişi de duyuralım hemen blogumuzdan…şans bize de uğrasın artık…( bu arada bana çıkarsa o zamanlar lohusalık dönemim olacak şekerim bir alo dersin bana:)) inşalllahhhh…

>Daha önce anketi görüncede cok sevinmiştim ben özellikle senin yaptığın uzunkulaklara hastayım. Buarada anahtarlığa oy veren o gizemli kişi sanırım benim :)) uzunkulağa oy verdikten yanlışlıkla elim gitti. Baktım birden cok oy verebiliyoruz 1 kere daha uzunkulağa basıverdim :)Blogumda duyurdum zaten İzleyicindim Şimdiden kazananlara hayırlı olsun.

>mrb blogunuzu tesaduf gordum ve çok memnun oldum,ızleyicinizim artıkellerınıze sağlık,ben hıç bılmem dıkış orgu,ozendım :)blogum yok ama facete paylaştımhttp://www.facebook.com/profile.php?id=528858840#!/profile.php?id=528858840 bıze çıkarsa kızım bayılacakcimcimeniz de çok şirin maşallahsevgılerparmakkurabiye@gmail.comnihan keçeci tali

>Eline sağlık Yasemin'cim hepsi birbirinden güzel bu oyuncaklar bakalım kimin yüzünü güldürecek:)

>şekerim ben geldim; yazını 10marifette tuttum,blogumda yayınladım:http://celebi74-celebi74.blogspot.com/2010/10/yaseminkalenin-cekilisine-davet.html,geldim yorumumu bıraktımöptüm seni ve kaçtım

>şartlat tamam gerisi şansıma kaldı oğlumun şansına umarım çıkar..http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=566789189

>inşallah bana çıkar herkeze iyi şaslar

>ikizlerimin şansına inşallah bana çıkar :)http://ernurlahertelden.blogspot.com/2010/10/tatl-bebis-hediyeler.html

>yasemincim harika hediyeler veriyorsun gene.budefa en sevdiğim uzun kulakta var.biliyorsun en beğendiğim ürünün o.gerçi defalarca yazdım bunu.bakalım nekadar şanslıyım.sabırsızlıkla bekl,yorum.

>Bu kadar cok yorum varken ve ben koş oraya koş buraya derken böylesi gecikince hiç şansım kalmamış gibi geliyor yaa neyse:(Efendim bu şartta yerine geldi… çekiliş hakkım oldumu şimdi???

>bende ördüğünüz oyuncakların hayranıyım.Ellerinize emeğinize sağlık.Benim pek şansım yoktur bu çekilişlerde ama şansımı denemek istiyorum.Hello kity ve uzun kulak ikisi de birbirinden güzelll!sevgilerimle..facede sizi ekledim diye hatırlıyorum daha öncesinde.çünkü uzun zamandır face'e giremiyorum.işyerinde girişim engeli var.evde de henüz internet bağlı değil ama bloğumda hemen duyuracağım.

>merhabahello kitty yi çok beğendim. Elazığ'daki 1,5 yaşındaki yiğenime gidicem bayramda. kazanıpta götürmeyi çok isterdim.http://nesekilavuz.blogspot.com/2010/10/yaseminkale-ve-2-harika-oyuncak.htmlNeşe kılavuz

>KAMPANYANIZ ÇOK GÜZEL BLOGUNUZU İZLEMEKTEYİM HEMEN KATILDIM VE FACEBOOK HESABIMDA DUYURDUM UMARIM KÜÇÜK KIZIM İÇİN KAZANIRIMhttp://www.facebook.com/event.php?eid=164013766958565#!/profile.php?id=1112041310FADİME POLATGİLfadime058@hotmail.com

>Merhaba,Sizinle tanışmak gerçekten güzel.İzleyicinizim, face de kampanyayı duyurdum:http://www.facebook.com/profile.php?id=100001478179835Teşekkürler…gizemli tosbagalazyemy@gmail.com

>selam canım 🙂 benim de kızım Aralıkta 2 yaşına girecek ve hellokitty hayranı…facebook'a kayıtlı değilim maalesef.esra uzunoğlu

>merhaba,ben de çocuklarım ıcın ben de kity ıstesem sansım yaver gıder de cekılıste anamura bır kıty gelır mı dersın…..bır kızım bır oglum var,bayıldılar,her sey gonlunuzce olsun,sevgılerhttp://cafemis.comhttp://cafemis.blogspot.com

>mrb bende yiğenim için bu şirin hediyeleriçin katıldım çok güzellerizleyicin oldumFacede paylaşdımhttp://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=100000928463615mehpare hergün kampanyamehpare ölmesek mehpare01@gmail.com

>merhaba oyuncaklar çok güzel elinize sağlıkherkes gibi kazanmak isterim el emeği verilen ürünler eşyalar benim için çok değerlidir, fabrikasyon işlerini sevmiyorum facede duyurdum, blogunu izleme aldım http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=100001254053586blogunun sol tarafı fazla geniş gibi, ana görünüm dar biraz ayarlama yapabilirsen belki dahada güzel olur, ben ayarlamasını henüz bilmiyorum olsa yardımcı olurdumellerine sağlıkguzguzelim@gmail.com

>slm;izleyicinizim.oyuncakları çok begendim,kazanmayı çok isterim bebişim için,tüm şartlar tammadır,http://www.facebook.com/profile.php?id=1510047862/aslıhan sert

>İzleyicinizim:) kısmet kimeyse artk:D

>http://silsev.blogspot.com/ eline sağlık maşaallah çok güzell inş bana kısmet olurr

>çok güzel olmuş.. inş bana çıkar :):)

>bu sevimli oyuncaklar upsy ve caillou nun yanına pek de güzel yakışır,elinize sağlık…

>Ben de torunlarım için katılıyorum, emeğinize sağlık…

>merhaba izleyicin oldum face de duyurdum http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1119291518fatma özdemirfsonmez44@mynet.com

>Merhaba,bloğunuzu arkadaşım Mehtap'ın yazısında öğrendim ve oyuncaklara bayıldım.Benimde Ela isminde 3,5 yaşında bir kızım var.Bende bloğumda ve facebookta yayınlıyorum.İnşallah şansımız açık olur :))

>blogum yok ama katılmayı istiyorum tabiki.izleyicinimtugba çiftciadyghe-kizi01@hotmail.com

>facemde de duyurdum azönceki iletime yazmamışm :)http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=100001732830577&v=walltugba çiftciadyghe-kizi01@hotmail.com

>Ilknur Koyuncu Balcı http://yaseminkaleveamigurumi.blogspot.com/2010/10/vee-cekilis-haberiii-2-oyuncak-birden.htmlherşey tamamibalci32 olarak izleyicinimilknur balcıcircirbocegi_26@hotmail.com

>Kardeşim kızı Göksuya Caillou ve Upsy Daisy oyuncagınızı almıştı, kızım çok sevmişti, bütün yaz birlikte oynadılar. Eğer Hello Kitty kazanırsam kızım bayılacak. Linkinizi facebook ta yayınladım. http://www.facebook.com/profile.php?id=100001254053586#!/

>merhabalar bende izleyiciniz oldum.blogunuza bayıdım,hele örgü arabalar tam benim 2 yaşındaki oğluşuma göre..uzun kulak ve kity de çok şekerlerkampanyanızı facebook profilimde duyurdum.https://www.facebook.com/profile.php?id=1605471239sevgiler..açelya yılmazpretemagna@gmail.com

>merhaba bloğum yok ama 😦 bende takipçinizimve o bebeklerden bende istiyorummm 🙂 karferide@hotmail.com

>ben katılmadan dururmuyum hiç bende bu güzel etkinliğine katılıyorum canım fedai28 senide çoooooooooook seviyorum

>bende oğlum için katılmak istiyorum. umarım çıkar. izledim, tuttum ve tanıttım 🙂 tanıtım linki http://hersheim.blogspot.com/2010/10/orgu-oyuncaklar.html

>merhaba.ben izleyicinizim.3 günlük olan ve şuan solunum yetersizliği nedeniyle hastanede yoğun bakımda olan minik yeğenim için katılıyorum.kampanyanızı bloğumda duyurdum.http://dersimliasi.blogcu.com/http-www-yaseminkale-com-hediye-kazanin/9078346.sitenizden ayrıca facebook sayfamda bahsettim.herkese bol şans

>tüm sartlar tamamdır bebegimin sansına hangisi olursa http://kirnak58.azbuz.ekolay.net/readArticle.jsp?objectID=5000000013407377oya özkulkirnak58@hotmail.com

>izliyiciniz oldum. hediye çekiliine katılmak istiyorum.

>blogunuzu takip etmeye karar verdim. güzel paylaşımlarınız var. hediye çekilişine katılmak istiyorum.

>güzel bir kampanya hazırlamışsınız. izliyiciniz oldum.umarım hediye kazanabilirim.

>merhaba yarışmanızdan daha biraz önce haberim oldu hemen blogumda paylaştım.zaten izleyicinizim.http://filizinevi.blogspot.com/2010/10/orgu-oyuncak-cekilisi.htmlumarım bana çıkar bu oyuncaklar:)

>YA BENDE İZLEMEK İSTİYORUM AMA HATA VERİYO BENDE KATILMAK İSTİYORUM DOĞACAK BEBEĞİM İÇİN. BLOĞUMDA DUYURDUM ÇEKİLİŞİNİZİ İNŞALLAH BANA ÇIKAR http://dakikadanonce.blogspot.com/2010/10/cekilis.html

>İZLEMEYE ALABİLDİM SİZİ UMARIM BENİDE DAHİL EDERSİNİZ VE BEN KAZANIRIM ÇEKİLİŞİ HARİKA ÇÜNKÜ OYUNCAKLARINIZ.DOĞACAK KIZIMIN OLUR İNŞALLAH BU GÜZELLİKLER.

>İNŞALLAH GEÇ KALMAMIŞIMDIR. ZATEN BLOGUM AÇILDIĞINDAN BERİ İZLEYİCİNİZİM.UMARIM OYUNCAKLARDAN BİRİ KIZIMIN OLUR….http://bebegimincicileri.blogspot.com/2010/10/yasemin-kaleden-hediye-cekilisi.html

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s


  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
%d blogcu bunu beğendi: