yaseminkale

>örgü oyuncak rosi

Posted on: Ekim 13, 2010

>

34 cm boyunda sipariş üzerine örüldü. bu defa iskelet sistemi ile hareketlendi rosi miz


elamda hala severek oynuyor rosisini ee birde vazgelimezimiz calliou muz var:)
bu callioumuzu halimecetasarimlardan aldık ve çok severek oynuyoruz. abi kardeş kızımla çok mutlu:)

geç kalmadan halimecetarasımlar pasajına bi uğrayın derim:)

15 Yanıt to ">örgü oyuncak rosi"

>gene çok guzel olmuş rozı ellerıne saglık canım

>çok muntazam her zamanki gibi canım arkadaşım.ellerin dert görmesin.insanın içindeki çocuğu coşduruyosun,hep canlı,dipdiri yapıyosun sen.saolasın…

>Hepsi de çok tatlılar 😉 Emeğine sağlık…

>canım ellerine sağlık çok güzel hareketlenmesi de iyi olmuş sanki:))halimecenin sayfasın da görüp polardan calliou yu çok beğenmiştim.sevgiler canım

>Rozi benim vazgeçilmezim evde oynatmıyorum onunla kimseyi 🙂 🙂 🙂 benim kızm o oyuncak kutusunda bekliyor.Eeee kim verdi tarifini:) :):)

>çok guzel olmuş rozi..kızım bayıldı…

>gulseyhan-ablacım saolsın seninde ellerin dert görmesin…şule ile egeli tatlar- teşekkür ederim canım…örgüçantam- ablacım aslında eklemeyecektim aynı şeyleri yapıyor gibiyim bu defa iskelet sistemli olunca ekliyim dedim:))özlem mercan- :)) ayy özlemcim alemsin… tarifin lafımı olur canım :)))nihan- hoşgeldin canım. teşekkür ederim. kızınıda öpüyorum…

>ayyy yasemin çoook güzel olmuş rosimiz çok beğendim.gerçekten bir başka güzel olmuş bu cimcime rosi:))ellerine sağlık arkadaşım,kızım doğum gününde hediyesini görünce çok mutlu olacak o anını çekip sana yollarım.teşekkür ederim benim sanatçı ruhlu arkadaşım…

>aaaa çok tatlı olmuş yerim ben onu yerim yerim.Bende örmek istiyorum ama hangi işi apcaımı şaşırdım yahu 😀

>karabidikim- canım tweety le başla istersen:)

>Evet isterim tabiki ama becerebilirmiyim bilmiyorum.Senin şu çiçek kızlarda müthiş tatlı onlardada gözüm var 😀

>:)) yardıma hazırım her caman cnm sen yeterki yapalım de:)

>bebeeeemmm coştun bakıyorum:)iskelet sistemi falan hayırdır?konuştur olmazsa bi de:))

>fatoş- ayy ilahi çok güldüm çişini yapan var sırada:))) konuşmaya az biraz daha var gibi:))

>ÇOK TATLI 🙂

Bir Cevap Yazın

    • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
    • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
    • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
