yaseminkale

>cüzdan yapılışı

Posted on: Ekim 15, 2010

> vee işte akşam çalışması sizler için adım adım yapılışı ile burada

malzemeler
  1. kesinlikle 2,5 mm tığım
  2. bonbon lüks (yoksa örenbayan dora veya bravo boncuk olabilir)
  3. makasss
  4. ee tabiki 5,5 cm minik cüzdan klipsi
  5. hayalet iplik
  6. ince iğne
6 sihirli halka ile başlayıp
  1. 6
  2. 12 sıkiğne
  3. 18 sıkiğne
  4. 24 sikiğne
  5. 30 sıkiğne
  6. 36 sıkiğne
  7. 42 sıkiğne

2 parça ördüm

dikmesinde hayalet iplik ve ince iğne kullandım(2 tane iğneyide kırdım alışmışım goblen iğnesine)

dikmesi önce zor gibi gelsede hemen alışılıyor ve çok kolay:)) lüks ve aynı kalite iplikleri yazma sebebimde bu kalitede iplik ile zormalnmadan dikebilirsiz


iki parçanın alt kaısımlarını örerek birleştirmeyi sağlamlılık açısından tercih ettim

ters sık iğne , 3 zincir yana bat yöntemi ile kenarları süsledim.

minikliği ile okul çocuklarının ceplerinde güvenle taşıyabilirler. bozuk paralarımızı anahtarlığımızda taşımakda güzel…

soru, istek ve öneri için yaseminkale20@gmail.com adresine mail atmanız yeterli olacaktır…

13 Yanıt to ">cüzdan yapılışı"

>ellerine saglik yasemin ne güzel sürpriz oldu bana bende bu cüzdan aparatini nasil yapsam diye kenarda kösede bekletiyordum. ellerine saglik cok güzel olmus ve sagol kendi adima:) cok ilham verici oldu benim icin sevgiyle

>Canım ya ne de güzel resimleyerek anlatmışsın, ellerine sağlık. Ben malesef tığ işi özürlüyüm beceremiyorum ama böyle yapanları görünce iç geçiriyorum. Çantacıklar çok da güzel olmuşlar, kolay gelsin canım…

>betül-hoşgeldin ne mutlu bana:)))çok teşekkür ederim…sibel- olsun cnm napalım ben sanada örerim:)))

>Cüzdanların çok şık olmuş canım:)Ellerine sağlık..Sevgiler..

>ayy yasemin senin cüzdanları görünce heveslenmiştim.çok istiyordum yapmayı,bloğunda yapılışını görünce çok sevindim.anlatma inceliğinde bulunduğun için çok teşekkür ederim arkadaşım…

>Noyumberry-çok teşekkür ederim sevgiler benden…rahime- sen hemen başla canım kargo poşedinin içinde bir süpriz var:)))

>canım ellerine sağlık çok sevimli olmuşlar. sevgiler

>yasemin emeklerine sağlık.senden daha çok şeyler öğreneceğiz.çok güzel anlatmışsın canım.

>ayy yasemin kargo geldi, içinden cüzdan klipsi çıkınca nasıl şaşırdım nasıl sevindim anlatamam.çok zarifsin arkadaşım yaa,ne diyebilirim senin bu inceliğin karşısında.çok teşekkür ederim arkadaşım,seni sevgiyle kucaklıyorum…

>ellerıne saglık arkadasım,zarıf bır cuzdan olmus,her sey gonlunce olsun,sevgıler

>gelmeyeli ne çok şeyler yapmışsın,hamarat cancanım benim,cüzdanlar gerçekten kullanışlı ve şık olmuşlar emeğine sağlık :)üstteki yeni yılın yeni bebekleride çok tatlşı olmuşlar :)(yazmışsın facede,neredesin cancan diye,ben yok olunca nereye giderim sence?)

>sevgili yasemin harika olmuş detaylı anlatımın için teşekkürler ellerine sağlık:)

>bende istiyorummm bu klipslerdennnn kankaaa yaz llisteye :)))))))

Bir Cevap Yazın

  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
