yaseminkale

>örgü oyuncak kalemler

Posted on: Ekim 25, 2010

>

sevgili edaca nın amigurumi free pattern sitesinde paylaşmış olduğu kalemleri çok beğenmiştim.

kapıdan ödeme ile hemen 2 si satıldı bile… sizde beğendiğiniz oyuncakları kapınıza gelen ptt görevlisine ödeme yaparak sahip olabilrsiniz. tabikii sadece oyuncak değil malzemelee içinde geçerli

bu arada bu setin için de yok yok:))) yanında iplik ve şemada getirecek olan setimiz pasajda yerini aldı…

geyik e gelince yapım aşamaları ile sizinle olacak….

çok sipariş var çok oyuncak örmem lazım buradan beni bekleyen özellikede Barış’ın çok sevdiğim anneciğine sabrından dolayı teşekkür ederiyorum… ve de sevgili mürüvet hanıma…

16 Yanıt to ">örgü oyuncak kalemler"

>Harikasın valla.Ben haftalardır elimde oyalıyorum daha ortada bişi yok sen kaçtane yapmışsın süpersin

>çok çok güzellerrr bayıldııım 🙂

>cokkkksırın olmus ellerıne sgalık canımmmmmm :))

>ayy! çok şekerler 🙂

>kızıma dedim ki kim örmüş bunları,yasemin teyzeeem dedi resmi görüür görmez.dedim sana hangisinden öreyim,hepsindeeeen dedi..yasemin yine yapdın yapacağını:) harikalar….

>Özlem Mercan- ama sen çalışıyorsun özlemcim. ben hep evdeyim ayol:)))unicorn-çok teşekkürler ayakkabıların bağlarını yaparken nerdeyse bende bayılıyordum:))edaca- saol canım sen iyisin dimi..gönül-ayy çok tşkler:)şirin- yer bu yasemin teyzesi onu.. ee artık başla bi yerden dimi ama:))

>sizi kalem tutan eller satın alsın emi :))) sizinle okusun yazsınlar kankam ben daha başlamadan sen yaptın yine birsürü 🙂 eline sağlık allah bol kazanç versin.

>oyuncak perim parmakalrını şıklatmış yine dünyanın engüzel kalemleri bunlar.ellerine sağlık canım benim

>zehram- amin canım:))) ee seninde siparilerin çok bakalım bunlara ne zaman sıra gelecek:))örgüçantam- dimi ablacım yaa bi şık yapsam hayalimdeki oyuncak elime gelse:))) teşekkür ederim çok çok…

>çok güzell ellerinize sağlıkk

>Yasemin hanım günaydın;ben birşey ögrenmek istiyorum amigurumi örmeye başlıyorum ve sizin bu setinizi gördüm.Almak istiyorum ama satışı sadece pasajdan mıyapıyorsunuz.Ben pasajımı kapattım sipariş içinde tekrar üye olmam gerekiyor.Başka şekilde ödeme kabul edeiyorsanız lütfen bana yazarmısınız.Lütfen biran önce cevabınızı bekliyorum.Bu seti kaçırmak istemiyorum.sevgiler…

>canım sete kapıdan ödeme ile de sahip olabilirsin. adres bilgilerini bana mail atarsan yaseminkale20@gmail.com a pazartesi ptt kargoya verebilirim.mailleşelim:))

>Bu kalemlere de bayıldım ben.çok güzeller..

>mehtap-teşekkürler:))

>yaseminn daha sıra gelemiyo bunlara :(((

yaptığın örnekler çok hoş çok güzel ellerine sağlık

Bir Cevap Yazın

    • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
    • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
    • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
