yaseminkale

>28/10/2010 hello kitty ve uzun kulak çekilişi

Posted on: Ekim 28, 2010

> yazıcıdan çıktı alındı tek tek kesildi asıl iki kişi yanında yedekler ile yine tek seferde bizbize bir çekiliş yapıldı. çekiliş saat 23:15 kızım kuzum ve Kardelenim 4 kişi çektiler iyi seyirler:)

http://www.izlesene.com/embedplayer.swf?video=2751707

28/10/2010 yaseminkale �ili�i izlesene.com

kazanan kişileri tebrik ediyorum. yaseminkale20@gmail.com a lütfen adres bilgilerinizi gönderiniz 01/10/2010 tarihine kadar asıl kazananlar adres bilgilerini ulaştırmamış olur ise oyuncaklar yedeklerin olacak:))

sırada nasıl bir oyuncak, yeni bir çekiliş haberi verecek? izlemeye devam:)))

13 Yanıt to ">28/10/2010 hello kitty ve uzun kulak çekilişi"

>yasemin hn video görüntülenemiyor.yazmanız mümkün mü kazananları?

>video calışmıyor birkaç kez denedim ama teknik sorun deyip durdu cok merak ettim kimler acaba

>videoyu izleyemiyorum. keşke kazananların adlarını direk yazsaydınız belki kota sorunu olanlar vardır.

>Bana çıkmadı ühühühü 😦 Güle güle oynasınlar hıhhhı 😛

>Kazananları tebrik ediyorum,Ela doğum günün kutlu olsun,hamarat annenle nice güzel senelere…

>Kazananları tebrık ederım … Sevgiler,

>videoyu seyredebildim :)) maşallah kuzularaaa Kardelenin hello kity'i bir erkek katılımcıya gönderme isteği nedir böyle asılda ve yedekte erkek cıktı yaaa 😦

>çılgın eltiler- yazarım tabikiiiiarzuco-yoğunlukdandı sanırım canım face de göndermiştim aynı anda:((özlemin güncesi-dimi özlem yaa kesinlikle kota sorunu olanları unutmamalı yazıcam canımkarabidikim- ama sen ağlama karabidikim bence bu kitty bize kalır bizde sadece blog üzerinde ki katılımcıları bidaha çeeriz:)))ayşenur gökçe-ayşenur um çoook teşekkür ederiz.. şule- canımsın..arzocu- arzum dedim ya karabidikime de bize kalır bu kitty:))))

>kazanan arkadaşları tebrik ediyorum.yaseminin o güzel oyuncaklarına sahip oldukları için çok şanslılar.yasemincim tekrar emeklerine sağlık canım.

>kazananlara tebriklerbir dahakine inş biz de kazanırız :)ellerinize sağlık sevgilernihan

>kızın gönlü bol annesi hepcini vermek istiyoo:)) güle güle kullansınlar.

>canım ben dn faceden izledim burda da benden sorunsuz izleniyor. kazananları tebrik ediyorum sevgiler

>Yasemin hanım kazananları bende izliyemedim.Kimler kazandığını merak ettim doğrusu.Bana çıkmadığı muhakkak da.:(Çünkü kendimi bu konularda şanslı görmüyorum ben.Kimlerin kazandığını öğrenebilirsem de mutlu olurum.şimdiden tebrik ediyorum kazananları.sevgilerimle.

Bir Cevap Yazın

    • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
    • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
    • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
