yaseminkale

>veda…

Posted on: Kasım 10, 2010

>

09:05 de kızımla saygı duruşunda durduk gözümden süzülen yaşları elam minik parmaklarıyla sildi.. “ATATÜRK’ÜMÜZ için mi ağladın ” dedi bu ağlamak değil di oysa bu hüznün dışa vurumu… ATAM bugün bizlerle gurur duyuyor bunu hissediyorum….
5 Yanıt to ">veda…"

>oyyyy kıyamam sebep herne olursa olsun ağlama be cancan,ağlamak insanı kötü ediyo,heleki toprağın altındaki bi bedene ağlamak dahad kötü oluyo :((atamızı saygıyla anıyoruz tabikide ama ağlamadan :)üstteki uzun kulaklar sevimli kalemler ve cüzdanlar nede güzel görünüyo,sanki rengarenk bi dükkana girmişim gibi hissetdim :)allataki eloşu zilloşu hiç sorma zati 🙂

>canım benim senide fıstğıda öpüyorum.ne mutlu onun gibi bir büyük liderin adımlarını takip ediyoruz.

>fisunlaherşey-yok ağlamadım canımsadece kızımın geleceği için hüzünlendim ATAMI istedim:( bizler şanslıydık CUMHURİYET ÇOCUKLARI olarak büyüdük peki ya bizim çocuklarımız:((örgüçantam-ayakta kalmaya çalıştığımız için ATAM bizimle gurur duyuyor… her zaman izindeyiz…

>kızında, bebişlerinde saygı duruşunda! süper… öptüm seni..

>Keske inadina 100 yasina kadar yasasaymis, benim annem kanser hastasi bugun o saatte Gulhane Hastanesindeydik, o bile ayaga kalkmaya calisti, ama bazilarinin umurunda bile olmadi. Bebeklerinin mankeni mukemmel masallah! yok ki bi kizimiz, yigenimiz soyle pozlar versin 🙂 hep erkek 🙂

Bir Cevap Yazın

  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
