yaseminkale

>örgü oyuncak bebek "şeker kız"

Posted on: Kasım 12, 2010

>

bu kızımız 6,5 yaşındaki IRMAK için örüldü aylardır bakarmış örgü oyuncak bebeklere herkeslere göstermiş “sen yaparmısın ?” “sen yapar mısın?” en sonunda anneciği dayanamayıp beni bulmuş:)
13 Yanıt to ">örgü oyuncak bebek "şeker kız""

>çok şeker olmuş yaseminim.sahibi görünce kim bilir ne kadar sevinecek.şimdi 6.5 yaşında olmak vardı dimi:)

>Canım ditecek birsey bulamıyorum diğerleri gibi buda çokk şeker olmuş ellrine sağlık Irmakta güzel günlerde oynasın inşallah bebeğiyle

>aaa canım bu arada ben hayaley ipinden almak istiyorum ama kredi kartı kullanmıyorum nasıl alabilirim senden.tesekkürler

>şirin- evet yaa en azından 6,5 yaşında olabilecek kızlarımız var(inşallah sağlıkla)ee onlar 6,5 olunca bizde olucaz dimi ama:))sude-:))necmiye- çok tşk ederim. kapıda ödeme ile alış yapabilirsin. 🙂

>Irmak iyi günlerde kullansın, bu bebek ona uğur getirsin inşalalh. bebeğin saçlarına da bayıldım. rapunzel gibi… ellerinize, emeğinize sağlık..

>aaay Irmak`in hikayesi cok tatli :)canim ya, simdi nasil sevinecek kimbilir 🙂

>adı kadar şeker olmuş ellerine sağlık canım ve mutlu bir miniş daha oldu :))sevgiler

>blog panalinde problem vardı yeni gördüm daha bu miniği kız şeker mavisi sen nereye gidiyorsun bakalım :)okudum hikayeni annen seni çokkk mutlu etti şimdi dimi :)yasemin eline sağlık cnm.

>EMİNE ÖZTÜRK- inşallah cnm saç konusunda çok bonkörüm galiba kızlar toplasın örsün dağıtsın istiyorum:))All So Cute- dimi serencim aylarca resme bakıp durmuş :))ÖRGÜÇANTAM-ablacım….:)ebrulikedi- tşkler:))evinnesesi-* istanbul yolcusu canım :)) pazartesi inş.:))

>Yasemincim bu da çok güzel olmuş diğerleri gibi bu konuyu araştırırken bi sürü blog gezmiştim ama seni sık kullanılanlara ekledim bir gün bende yaparım belki diye.Örgün güzel,sen samimi ve yardımseversin.Benden kurtuluşun yok artık diyim :))) yarında yolladığın harika başlangıç setim gelir kardeş kardeş öreriz artık :)) ARZU ŞİMŞEK

>Çok şeker olmuş sevgili yaseminkaleEvet sizinle eşleştiğimizi öğrendikten sonra bende en az yüz kere girdim bi ip ucu buluym diye.Meğer ne kadar zormuş tanımadığımız birine hediye seçmek.İnanın rüyalarıma kadar girmişti.Sevgilerle

Bir Cevap Yazın

  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
