yaseminkale

>bayramımız mübarek olsun

Posted on: Kasım 15, 2010

>

bayramdan sonraya bir çok kargo birikti gözler, bebekler, kuzu( daha ortada yok) çekilişin oyuncakları


bu ne peki? bu barbinin atı aslında ama benimki biraz inek biraz eşek karışımı birşey oldu:))


pasajımda yerini alsın bakalım :))

kimin kısmeti acaba bu sevimli şey?

16 Yanıt to ">bayramımız mübarek olsun"

>bu benim kmzımın my litte ponny leri gibi olmuş yasemin.evet evet my little ponny.nevin çok seviyo bu sevimli atları.e4llerine sağlık arkadaşım

>aa benzemiş mi :))) tşkler canım:))

>Dostluğu, sevgiyi ve geleceği… Aşımızı, ekmeğimizi, soframızı… Hüznümüzü, acımızı, yalnızlığımızı paylaştığımız; birlik ve beraberliğimizi, kardeşlik ve dostluğumuzu en sıcak şekilde hissedeceğimiz mübarek Kurban Bayramınızı tebrik eder, mutluluklar dilerim canım arkadaşım…

>Çook şirin olmuş…litle poniye benzetti benim büyük oğlanda..Ellerine sağlık canım…Ben karar verdim gibi,umarım beğenirsin hediyeni…Karşımda duran bu sevimli,dünya tatlısı kızına ufacık bi paket koydummu tamam sayılır…onun seveceği birşey olsun istiyorumsevgiler

>bu küçük ata bayıldım cancan emeğine yüreğine sağlık,çok tatlı bişey olmuş…tekrardan bayranız mübarek olsun,eloşum zilloşumu bayramlıklarıyla bir iki kare resimler gösterirsin,bizimde gözümüz önlümüz açılmış olur 🙂

>aynisinin tipkisi olmus 😀 yelesi kuyrugu filan cok guzel olmus renkleri.

>Lindos!!! Amei…beijos

>ne sevimli bir at olmuş.ellerine sağlık.mutlu,sağlıklı bayramlar:)

>Sağlıklı,mutlu,huzurlu bir bayram geçirmen dileğiyle:)Sevgiler..

>evinnesesi- zehram saol arkadaşım.. utkunun annesi- çok tşk ederim büyük oğlunuzada 🙂 ben biraz inek biraz eşeğe benzettim:))) ayy ben hala seçemedim bişiler:((füsunlaherşey-cancanım sağolasın iyiki varsın…all so cute- ayyy çok mutlu oldum:))Cristina-:)))ebrulikedi- saol canım:))Noyumberry- sevgiler benden:))

>bayramınız kutlu olsun hayırlara vesile olur inşallah. sevgiyle kalın..bu arada oyuncağı da çok beğendim ellerinize sağlık..

>İyi bayramlar:)

>oyuncak perim bu ponny çok şeker olmuş ellerine sağlık

>süperrr sevimli bişey olmuş bu yasemiiiiinnn harikaaa:))

>yasemincim bayramda her nekadar sesini duysamda burdanda kutlamak istedim canım.ponny çok güzel olmuş.sen yaparsında olmazmı…

>çok güzel olmuş gerçekten. Hemen Defne'me de öreyim bir tane. Bu kadar güzel olur mu bilmem ama 🙂

Bir Cevap Yazın

  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
