yaseminkale

>örgü oyuncak yumurta:)

Posted on: Kasım 17, 2010

>

tam kahvaltıyı hazırlıyordum kardeşim aradı “hazırsanız gidelim mi?”
köyümüze gidiyoruz… bayramın bayram olduğu yere:)…
14 Yanıt to ">örgü oyuncak yumurta:)"

>ee ör ör nereye kadar bide onları aç bırakmamak lazım :))))ellerine sağlık süper olmuşlar.

>ıyı bayramlar canım cok guzelll olmuş yumurtalar yumurtalıklar

>Ne güzel, ne mutlu size gerçektende bayramın bayram olduğu tek yer köyümüz galiba.Selametle gidin dönün inşallahSevgiyle

>Ne güzel, ne mutlu size gerçektende bayramın bayram olduğu tek yer köyümüz galiba.Selametle gidin dönün inşallahSevgiyle

>Ellerine saglık arkadasım cok guzel olmuslar, bu ara fosi ıle bırlıkte hazırladıgınız etkınlık ıcın bana eslestıgım kısının adres bılgılerı gelmedı arkadasım. Hedıyem hazır. Dur bırde fosının sayfasına bakayım belkı bılgı yazmıstır.SevgılerHulya

>canımmm iyi bayramlar ben çifte bayram yaşıyorum bebeğimi aldım sonunda kucağıma:)

>mmm çok lezzetli görülüyo bu yumurtalar:) aznnemler de köye gitmişler bi ben kaldım gurbet ellerde…

>ÇOK GÜZEL OLMUŞ BU YUMURTALAR,, YUMURTAYI SEVMEYEN ÇOCUKLARA YUMURTAYI SEVDİRMEK İÇİN SÜPER YÖNTEM…

>ellerine sağlık cok şirin olmuşlarr

>Ellerine sağlık yaseminciğim çok cici olmuşlar…

>yasemincim hiç boş durmamış neler örmüşsün böyle.ellerine sağlık canım.güzel yumurtalar…

>örgüçantam-dimi ablacım:))gülseyhan- saol ablacım utkunun annesi- gittik döndükk bayramın orada bayram olduğunu bir kere daha gördük:)hülya-saol cnm geldi mi adrs bilgilerin..asosh- aslımmmm işte bayramın en güzel haberi buydu…şirin-saol cnmmm.. bi daha ki seneye sanada nasip olur inş. arkadaşım köy çok güzel…emine öztürk-dimi o bebeğine yedirsin anneside ona:))arzuco-saol cnmmmhamarat abla-teşekkür ederim…berna-birden çıkverdiler ortaya bu yumurta seti:)) saol cnmmmm

>çoook güzeller çoook…döktürmüşsün yine

>Kaşıklarına kadar ne sevimli olmuş 🙂

Bir Cevap Yazın

    • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
    • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
    • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
