yaseminkale

>hediyeleşelim:)

Posted on: Kasım 19, 2010

>

demişti sevgili fosim… merakla bekledim çekilişi, tanımadığım bir kaç isim vardı, banada onlardan birini daha yakından tanımak nasip oldu:).. utkunun annesi … hala düşünüyorum a dostlar yarın bu işi bitirmiş ve paketlemiş olmalıyım; kazarsızım. İMDAT çığlıklarımı duyan var mı?
8 Yanıt to ">hediyeleşelim:)"

>:)))) bende bitirmek üzereyim . hadi kolay gelsin bize.

>ya benim esim cok becerikli 🙂 ben de acaba sever mi sevmez mi, az mi oldu, kararsiz kaldim, o yuzden imdat cigliklarini duydum ama cevap veremiyorum 🙂

>örgüçantam- ayy ablacım sen kolaylamışsın:)),allso cute-:))) al beni vur sana mı yani?

>yasemincim kolay gelsin.tanımadığın birine hediye almaktan daha zor birşey yoktur emin ol.ama senin ellerinden çıkmış bir gurumiden daha güzel hediye olamaz arkadaşım.

>berna- saol canım bakalım buldum sanırım bişiler:))

>Ben kaçırdım 😦

>karabidikim-olsun canım daha önümüzde yıl başı vaaar,sevgililer günü vaaaarr :)) gülümse bakim:))

>bende kacırdım ya cok uzuldumm

Bir Cevap Yazın

  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
