yaseminkale

>kargoya gidiyoruz:)

Posted on: Kasım 22, 2010

>9 günlük tatil de bi çırpıda bitiverdi… Çalışırken hep derdim “tatilin kötüsü olmaz” diye … umarın herkes ağız tadında bayramını giçirmiştir.

kargoya doğru yola çıkıyoruz. Utku’nun annesi’nin paketi (umarım beğenir )

ebrulikedi’nin kitty si, halimecetasarımlar’ın uzun kulağı, yorumları ile her zaman yanımda olan Berna’nın amigurumi malzemeleri ile tanışma seti…
hepinizin çok çok mutlu olmasını istiyorum kargo kapıya geldiğinde … halimecetasarımlar ise elimden alacak uzun kulağını:))
Reklamlar

10 Yanıt to ">kargoya gidiyoruz:)"

>yaşasın setim çıkmış bile yola.heyacanla bekliyorum yasemincim.bu geçen süre zarfında beni sabırla dinlediğin tüm sorularımı yanıtladığın bana katlandığın için teşekkürler canım.

>hayırlı olsun güle güle kullansınlar. Senden kargo gelince bende cocuklar gibi seviniyorum 🙂

>canım paketi bile güzel :))bende verdim bugün kargoya inş. beğenilir. öpüyorum. diğer leride çok şirin ellerine sağlık

>Canım ellerine sağlık çok güzeller…

>seeeyy… aceba ne var o kirmizinin icindee? hani boyle papatyalar var ustunde? ne ki?

>Berna- canım inş. yarın vericem nasıl bir kalabalık vardı anlatamam:(( Arzuco- :)) keyiflendim bak şimdi:))) bende ürünlerim gelince çok mutlu oluyorum şimdi de gelecek hediyemin heyecanını yaşıyorum…örgüçantam- ahh ablacım Ela'm ile gitmiştik kargoya çok kalabalık olunca yemek yedik gezdik tozduk…sadeceyemek- çok tşk ederim….all so cute- hımmm çarşambaya kadar sabredeceğiz dimi:(((

>:=)gözüm yolda bekliyorum bende sabırsızlıkla inan…Acaba ne ki meraktan ölücem

>bende sizi hayal kırıklığına uğratmam inşallah diye dualar ediyorum:))

>çalışkan kadının hali başka şekerim…eline sağlık canım benim yerime de ör sen bunları ben yapmışım gibi seviniyorum.Bebişle biraz zor olacak gibi ama amigurumilerimi de çok özledim…

>asosh- aslımmm boşver örme sen evet özletiyo örmezsen biliyorum. kızımız acık büyüsün:))

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s


  • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
  • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
  • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
%d blogcu bunu beğendi: