yaseminkale

>DENİZLİ gazetesi ve biz…

Posted on: Kasım 23, 2010

>

23 kasım 2010 ana sayfadan Merhaba demişiz Denizliye:))

33 Yanıt to ">DENİZLİ gazetesi ve biz…"

>Ben sana yazarken aynı anda senin yorumun geldi :)Sen bir başarı hikayesi ve örneğisin. Seni ayakta alkışlamak lazım. Gözlerim doldu görünce gazetede yazılanları

>hande- burnumun direğini sızlatan güzel sözlerin için çok teşekkür ederim…

>Oyuncak perim gurulandım inan. yaptığın güzellikler bunu fazlasıyla hakediyorsun. kazandığın her kuruş helal sana Çocuk sağlığı adınada büyük bir adım bu oyuncaklar. eeee ablasının perisinede yakışır.

>Arkadaşım başarılarının devamını diliyorum harikasın tebrikler

>senin adına çok mutlu oldum yasemincim.oralara çıkmak herkesin harcı değil.kendinle nekadar gurur duysan azdır.günlerin sana getirdiği güzellikler hiç bitmesin.tüm başarı vegüzellikler senin ve ailenle olsun.tebrik ederim…

>canım sen daha fazlasınıda hak ediyorsun.Az bile yazmışlar. Seninle birlikte bende gururlandım işte türk kadını ve annesi tebrikler canım

>Tebrikleerrr… Şimdi Denizli, yakında tüm Türkiye inşallah. Sevgiler.

>Harika bisey tebrikler!

>aahh şkerimm sennn ne güzelmişsin öyleeee :)) bu sayede seni de görmüş oldukkk :))hihihihihih :Dbaşarılarının devamını dilerimmm :))

>tebrik ediyorum ya azimle başarı..harikasınız..yürekten kutluyorummm

>Canım o kadar sevindim ne diyeceğimi biemiyorum sadece çok sevindiğimi söyleyebiliyorum.Ellerine emeklerine ve o güzel yüreğine sağlık.Başarılarının daima devam etmesi dileğiyle. sevgilerimi gönderiyorum.

>canım arkadaşım alkışlamak az gelir seni nice mutlu başarılara inşallah 🙂

>tebrik ederim arkadaşım,herkes yeteneklerini görüp hayran olmalı,seni kendine örnek almalı bence.örgü oyuncak konusunda seni tek geçerim.emeğine,gönlüne sağlık canım..

>canım benim görünce ne kadar mutlu oldum anlatamam.şuna bütün kalbimle inanıyorum ki yasemin;sen temiz kalbin,dürüstlüğün ve güvenilirliğin sayesinde çok daha güzel yerlere geleceksin.rabbim hayırlı başarılar versin inşallah, ve başarılarını daim etsin güzel arkadaşım.sevgiler…

>Tebrik ederiiimm, coook guzel bir haber olmus… Basarilarin hep boyle devam etsin 🙂

>çok güzel bir duygu olmalı. Kutlarım seni

>devam cancanım devam…yürekten tebrikler,ne kadar şanslı bi annesin,ne kadar şanslı bi kızın var…başka bişey yazmama gerek yok sanırım öpüyorum her ikinizide.devam…

>başarılarınızın devamını dilerim

>Canım tekrar tebrik eder başarılarının devamını dilerim.

>hepinize çok teşekkür ederim… iyiki varsınız :)))

>tebrik eder başarılarının devamını dilerim:)))))))

>kutluyorum seni, çıkış noktan olan güzel kızını da gözleinden öpüyorum…

>Ne kadar gururlandım yazılanları okuyunca türk kadını adına tebrik ediyorum çok hemde çok sevindim…Ne kadar gurur duysan azdır… En içten sevgilerimle

>tebrik ederim çok güzel bir başarı gerçekten ..yarın okulda hava atayım benim arkadaşlarım gazetelere çıkıyor başarılarıyla diye :D:D

>havanı yerim ben senin…süpersin şekerim sen bu kadar kısa sürede bu kadar başarı…Allaha emanet ol canım benim…

>Tebrik ederim bence Türkiyede bu işi en çok duyuran sensin Yasemin.

>:)) iyiki varsınız kızlar:))

>harikasın canım.yürü bee kim tutar seni…..amigurumi kraliçem benim…

>Caaaaanı gönülden Tebrik ederim.Bak işte isteyince neler oluyormuş!

>tebrıkler yasemıncım kucagında palyaco cok sırın durmus :)telede cok sırın :)))))

>İnanın çok çok duygulandım, bu başarı hikayenizi okuyunca. En büyük Türkiye, en büyük Türkiye diyesim geliyor içimden, maçlardaki gibi.Dünyaya açılarak Türk' ün azmini tüm dünyaya gösteriyorsunuz. Uluslararası arenada da bizi başarıyla temsile devam etmeniz dileklerimle.Sevgilerimle.Diş hekimi Huriye Harap

>Smilena- saol ana kraliçem benim…kontiki- saol canım:))edaca- o edam hoşgeldin buralara uğramıyorsun artık:((Huriye Harap- en büyük destekcim doktorlar ve hemşireler iyiki varısnız.. güzel övgü dolu sözleriniz için çok teşekkür ederim…

>Harika,harika,harika.

Bir Cevap Yazın

    • elif sarı: ben örmeye başladım ama bir sorum olacak bayanlar. pembe olan elbisesi ayrıca örülüyor değil mi? Gövde diye verilen rakamlar pembe kısmı de
    • Hürriyet Coşkun: Zaman zaman el işi yaparım ama hiç amigurumi denemişliğim yoktu. Yıllar önce bir örgü dergisinde örgü sirk, sirk hayvanları ve çalışanl
    • reyhan: yaptığınız oyuncaklar hakıkaten çok güzel.Elinize sağlık,yalnız açıklamada ki harflerin ne anlama geldiğini anlayamadım,açıklarsanız
